باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

عضو شورای اسلامی آراسنج پائین بخش مرکزی شرستان بوئین زهرا :

ارتقا شهرک آراسنج پائین به شهر مطالبه دیرینه و به  حق مردم است.



خلجی با اعلام اینکه شهرک آراسنج دارای 5 هزار نفر جمعیت بوده  و ارتقا این شهرک به شهر مطالبه دیرینه و به حق مردم است گفت: انشاالله با حمایت مسئولان و تکمیل شدن زیرساخت های لازم آرزوی دیرینه شهروندان برای ارتقا شهر محقق شود.

 

تقی خلجی به عنوان نماینده اعضای شورای اسلامی شهرک آراسنج پائین از بخش مرکزی شهرستان بوئین زهرا در گفتگویی اختصاصی با ولی اله حسین زاده خبرنگار ما اظهار کرد:به برکت استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمات و فعالیت های  تحول آفرینی در شهرک آراسنج پایین انجام گرفته است که مردم قدردان خدمات نظام و مسئولان هستند.

وی با اشاره به ولایت مداری و عمق دلبستگی مردم شهرک آراسنج پائین  به ارزشهای مذهبی و انقلابی افزود:علی رغم تمامی خدمات و پروژه های اجرا شده باور و اعتقاد اعضای شورای اسلامی این است که شان و جایگاه مردم آراسنج پائین بیش از خدمات انجام شده می باشد لذا از مسئولان استان و شهرستان درخواست حمایت و پیگیری ویژه را برای رفع مشکلات باقی مانده داریم.

عضو شورای اسلامی شهرک آراسنج پائین با یاداوری اینکه شغل اغلب مردم شهرک کشاورزی و دامداری است خاطرنشان کرد:شهرک آراسنج پائین دارای 130 هکتار مساحت با 30 هکتار معابر اصلی  است که تاکنون  فقط 4 هکتار از معابر آسفالت شده است لذا  یکی از درخواست های مردم  تسریع در روند آسفالت دیگر معابر اصلی شهرک است.

خلجی تصریح کرد: در یکسال گذشته با حمایت و همکاری  فرماندارشهرستان  ومهندس نادری بخشدار مرکزی و  تعامل مهندس یوسفی رئیس بنیاد مسکن شهرستان بوئین زهرا و تمامی دستگاههای اجرایی استان و شهرستان خدمات و فعالیت های بسیار خوبی در سطح شهرک آراسنج پائین انجام پذیرفته است.

این مقام مسئول گفت: در سال 96 در  10 هزار مترمربع از معابر شهرک آراسنج زیر سازی و آسفالت صورت گرفته است که 7 هزار متر آن از سوی بنیاد مسکن بوده و 3 هزار متر آن بوسیله دهیاری انجام شده و همچنین 7 هزار مترمربع جدول گذاری و سنگ فرش معابر و پیاده روها انجام گردیده  و 30 میلیون تومان برای بهسازی فضای سبزهزینه شده است.

وی در خصوص فضاهای ورزشی شهرک آراسنج پائین خاطرنشان کرد: در حال حاضر شهرک دارای  یک سالن ورزشی چندمنظوره است  و ورزشکاران و جوانان شهرک در رشته های مختلف در این سالن ورزش می کنند.

خلجی از تشکیل شورای فرهنگی آراسنج پائین خبر داد و عنوان داشت: تمام دغدغه های فرهنگی و آسیب های اجتماعی در این شورا  مطرح ومورد بررسی قرار می گیرد و سپس راهکارهای مناسب برای حل آنها اتخاذ می شود ضمن اینکه  برنامه ریزی اجرای برنامه های مختلف ملی مذهبی و انقلابی در این شورا انجام می پذیرد .



عضو شورای اسلامی شهرک آراسنج پائین سپس از تشکیل و راه اندازی صندوق قرض الحسنه با اعتبار اولیه 400 میلیون ریال خبر داد و گفت: افراد نیازمند و دارای مشکل برای رفع مشکلات خود از این صندوق وام قرض الحسنه دریافت می کنند.

وی بیان داشت:یکی از دغدغه های اصلی مردم در زمینه بهداشت است که فضای مناسبی برای استقرار اورژانس در مجموعه محوطه دهیاری اختصاص پیدا کرده است که البته این مرکز نیازمند  به تجهیزات و امکانات بیشتری دارد.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیگیری اعضای شورای اسلامی و اقدام خیرخواهانه و شایسته تقدیرکشاورزان پلاک 117 شهرک آراسنج پائین در اهداء یک قطعه زمین  1000متری به سازمان فوریت های پزشکی و یک قطعه زمین 1000متری دیگر به آبفایی روستایی جهت حفر چاه شماره 2 آب آشامیدنی برای  رفع مشکل کمبود آب شرب مردم گفت : حفر و تجهیز چاه شماره دو که جانمایی نیز گردیده نیاز به 3 میلیارد ریال اعتبار است که تامین آن برای شورای اسلامی و دهیاری غیر ممکن است لذا از استاندار محترم درخواست تامین اعتبار مورد نیاز برای حفر و تجهیز چاه شماره 2 آب شرب و ترمیم و اصلاح شبکه آب رسانی در جنوب شهرک و توزیع عالادنه آب شرب را از منبع اصلی را  داریم.

خلجی در خصوص اولویت های مردم  شهرک آراسنج پائین  خاطرنشان کرد: احداث پل زیرگذر و یا دور برگردان در  جاده ترانزیت بوئین زهرا به ساوه برای تردد امن شهروندان یکی از مطالبات اصلی و دیرینه مردم است که این درخواست در شورای ترافیک شهرستان به تصویب رسیده است که آغاز عملیات اجرایی آن نیاز به تخصیص اعتبارویژه دارد.

وی در پایان با اعلام اینکه شهرک آراسنج پائین دارای نزدیک به  5 هزار نفر جمعیت بوده  و ارتقا این شهرک به شهر مطالبه دیرینه و به حق مردم است گفت: انشاالله با حمایت مسئولان و تکمیل شدن زیرساخت های لازم آرزوی دیرینه شهروندان برای ارتقا شهر محقق شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۰۲
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی