باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


حجت الاسلام و المسلمین رضوانی امام جمعه بوئین زهرا در دیدار مسئولان شهرستان بویین‌زهرا مطرح کرد :

خدمت به مردم همان "مجاهدت در راه خدا" است‌‌.

 


علی رحمانی فرماندار بویین‌زهرا به اتفاق سرهنگ علیان‌نژادی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان، اقاعلی معاون سیاسی امنیتی فرماندار، بخشداران بخش‌های تابعه و جمعی از روسای ادارات با حضور در دفتر امام‌جمعه جدید بویین‌زهرا با وی دیدار و گفتگو کردند‌.

فرماندار بویین‌زهرا در این جلسه با اشاره اقدامات صورت گرفته توسط دولت تدبیر و امید در شهرستان، افتتاح و بهره‌برداری از ۳۷۷ پروژه عمرانی، خدماتی و رفاهی طی یک سال را اقدامی بی‌سابقه برشمرد.‌

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر حفط وحدت بین مسئولان در شهرستان تاکید نمود و گفت: متاسفانه در برخی برهه‌‌ها نواقصی موجب ایجاد شکاف بین مسئولان و جامعه شده که در پی آن سرمایه‌های اجتماعی با چالش‌های مختلف مواجه شدند، از این رو هر قدمی در راستای کاستن این فاصله برداشته شود "خدمت" محسوب خواهد شد.

فرماندار با بیان اینکه دشمن همیشه به دنبال تضعیف "اتحاد در بدنه اجتماعی جامعه"، این سرمایه عظیم انقلاب بوده است، اظهار داشت: اتحاد داخلی همیشه موجب شکست دشمن شده و بعد از این نیز به حول قوه الهی دشمن در این عرصه شکست هایی متوالی را متحمل خواهد شد‌.

در ادامه حجت‌الاسلام‌ و المسلمین رضوانی امام جمعه بوئین‌زهرا  نیز به ایراد سخنرانی پرداخت و شاخص‌های سنجش عیار، ارزش، ماهیت و هویت مسئولین را میزان "خدمت آنها به مردم" دانست و گفت: خدمت به مردم همان "مجاهدت در راه خدا" است‌‌.

امام‌جمعه بویین زهرا در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم‌ افزایش نشاط اجتماعی با برگزاری مراسمات مختلف در اعیاد و مناسبت های مذهبی و ملی تاکید نمود.

حجت الاسلام رضوانی  همچنین بر اطلاع رسانی اقدامات صورت گرفته و خدمات ارائه شده توسط مسئولان تاکید کرد و گفت: از رسانه های گروهی به خصوص صدا و سیما استان نیز انتظار میرود در راستای پوشش اخبار شهرستان‌ها اهتمام ویژه داشته باشند.

 



وی در بخش پایانی سخنان خود خطاب به مسئولان، با تاکید بر اهمیت ورزش گفت: سلامتی و شادابی میتواند در افزایش روحیه و بهره‌وری بیشتر مدیران تاثیر داشته باشد و میشود این روحیه را به مجموعه تحت امر نیز تعمیم‌ داد.‌

دیده بان

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۰۹
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی