باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

قهرمانی در دیدار با نخبگان و قبولی های کنکور شهرستان بویین زهرا مطرح کرد :

 

موتور محرکه توسعه یافتگی هر کشوری نخبگان آن کشور هستند

 

به گزارش خبرنگار ما مسئولین شهرستان بویین زهرابویژه محمد حسن قهرمانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوئین زهرا ، اقبالی دادستان شهرستان بوئین زهرا و حجت الاسلام یوسفی رئیس دادگستری بوئین زهرا  و رجبی احمدی معاون آموزشی با حضور در منزل تعدادی از قبول شدگان کنکور97 و  نخبگان شهرستان از آنها تجلیل کردند

 محمد حسن قهرمانی در این دیدار ها اظهار کرد: نخبگان و دانش آموزان برتر کنکور سراسری سرمایه های واقعی کشور هستندو با اتکا به هوش ،استعدادو توانمندی آنان می توان به آینده درخشان کشور در زمینه های علمی و پژوهشی امیدوار بود.
وی گفت : این توفیقات حاصل تلاش بی وقفه و برنامه ریزی شده مجموعه ای است که برای بالندگی دانش آموزان بستر لازم را فراهم کرده اند و به هیچ عنوان نمی تواند تصادفی باشد .
قهرمانی خاطر نشان کرد :  موتور محرکه توسعه یافتگی در هر کشوری نتیجه عمل و فکر نخبگان است و توسعه یافتگی در هر کشوری  ارتباط مستقیم  با نخبگان آن دارد .
مدیر اموزش و پرورش شهرستان بوئین زهرا  به درخشش دانش آموزان شهرستان بویین زهرا در سالهای اخیر اشاره کرد و گفت : جایگاه مناسب در کسب رتبه های  کنکور سراسری ،رتبه سوم جشنواره جوان خوارزمی و دهها رتبه برتر در المپیادهای و جشنواره علمی نشان داد که دانش آموزان شهرستان بویین زهرا استعداد لازم را برای دستیابی به قله های افتخار دارند.

 وی  هم چنین مسئولیت نخبگان را در این زمینه مهم و خطیر برشمرد.
دیداربا محدثه  صفرلو به خاطر کسب رتبه برتر در کنکور سراسری   یکی از دیدار های مسئولان شهرستان بوئین زهرا با نخبگان بود

لازم به ذکر است در دیدار های جداگانه ای مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا از منتخبین کنکور تجلیل کرد





روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان بوئین زهرا



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۱۲
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی