باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


سرهنگ علیان نژادی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بوئین زهرا در نشست مطبوعاتی مطرح شد :

نیروی انتظامی در صف مقدم  تامین امنیت شهروندان قراردارد.


 

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بوئین زهراگفت : نیروی انتظامی در صف مقدم  تامین امنیت شهروندان قراردارد و  هفته نیروی انتظامی فرصت مناسبی است که سبز پوشان امنیت بخش عملکرد و فعالیت های مجاهدانه خود را به اطلاع مردم برسانند.

به گزارش ولی اله حسین زاده خبرنگار ما سرهنگ حسین علیان نژادی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بوئین زهرا همزمان با آغاز هفته ناجا در نشست خبری  با خبرنگاران ضمن تبریک هفته ناجا و با بیان اینکه شعار سالجاری هفته نیروی انتظامی  پلیس  مقتدر،  امین مردم نامگذاری شده است اظهار کرد : نیروی انتظامی تحت زعامت و فرماندهی کل قوا حضرت ایت الله خامنه ای تلاش دارد امنیت کشور و مردم را بویژه در امنیت داخلی در طراز بسیار بالا تامین نماید؛  که خوشبختانه در سایه وحدت و هماهنگی و همبستگی تما م نیرو های انتظامی و امنیتی ، کشور ما از امنیت پایدار و مطلوبی برخودار است.




علیان نژادی با یادآوری اینکه هفته ناجا از 13 مهر ماه به مدت یک هفته آغاز شده است ؛  افزود : همزمان با هفته نیروی انتظامی ویژه برنامه گرامیداشت ناجا آغاز شده است  که در شهرستان بوئین زهرا نیز برنامه های متنوعی پیش بینی شده که بر اساس روز شمار به مرحله اجراء گذاشته می شود.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بوئین زهرا در ادامه نیروی انتظامی را در صف مقدم  تامین امنیت شهروندان نام برد و خاطرنشان کرد : هفته نیروی انتظامی فرصت مناسبی است که سبز پوشان امنیت بخش عملکرد و فعالیت های مجاهدانه خود را به اطلاع مردم برسانند.

  فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بوئین زهرا تصریح کرد : دیدار با امام جمعه شهرستان بوئین زهرا و ائمه جمعه در بخش های تابعه ، غباروبی گلزار شهداء ، برگزاری صبگاه مشترک با نیرو های نظامی شهرستان بوئین زهرا در ستاد نیروی انتظامی ،  دیدار و دلجویی از خانواده های معظم شهداء، ، دیدار و تکریم تعدادی از بازنشستگان نیروی انتظامی ، حضور گسترده و منسجم در نمازهای عبادی ، سیاسی جمعه بخشی از برنامه های نیروی انتظامی شهرستان بوئین زهرا در هفته ناجا است.

، برگزاری مانور موتورسواران  قانون مند ، اجرای ورزش صبگاهی در بوستان های سطح شهر ، نشست و پاسخگویی فرماندهی شهرستان در مرکز نظارت 197 ، نشست با اصناف ، بازدید دانش آموزان و دانشجویان از مراکز انتظامی بویژه پلیس 110 ، نشست هم اندیشی با مسئولان قضایی  و برگزاری زیات عاشورا  شاخص ترین  برنامه های نیروی انتظامی شهرستان بوئین زهرا در هفته ناجا است  که علیان نژادی با ذکر آنها گفت : تقدیر از برترین های  شورا های معتمد و پلیس افتخاری و استقرار میز خدمت از دیگر برنامه های گرامیداشت هفته نیروی انتظامی شهرستان بوئین زهرا است .


سرهنگ علیان نژادی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح عملکرد و اقدامات موفق پلیس شهرستان بوئین زهرا پرداخت و یادآور شد : به فضل الهی و با تدابیر فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه ای و سلسله مراتب فرماندهی نیروی انتظامی ، نیروهای جان برکف انتظامی شهرستان بوئین زهرا با هوشیاری کامل توانسته اند در طول یکسال گذشته عملکرد بسیار موفق و درخشانی از خود بر جای بگذارند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۱۳
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی