باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


بابایی صالح رئیس مجمع نمایندگان مردم استان قزوین در مجلس شورای اسلامی:

نمایندگان بر اساس نظرات کارشناسان دلسوز در زمینه لوایح FATF  تصمیم نهایی را اتخاذ خواهند کرد.

 

 

روح اله بابایی صالح نماینده مردم شهرستان های بوئین زهرا  و آوج در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان مردم استان قزوین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به قرار گرفتن موضوع   لوایح FATF در دستور  جلسه روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد : با توجه به حساسیت و اهمیت این لوایح نمایندگان پس از بررسی دقیق میزان سود و زیان تصویت و یا عدم تصویب لوایح    FATF    ،  تصمیم خواهند گرفت.

وی افزود :  بخش زیادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی منتظر ارایه نظرات کارشناسی دقیق در زمینه معایب و محاسن لوایح FATF هستند تا پس از ارایه گزارشات در خصوص موافقت و یا مخالفت لوایح FATF تصمیم نهایی را اتخاذ کنند.

رئیس مجمع نمایندگان مردم استان قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت : فردا در خصوص  لوایح FATF  جلسه کارشناسی و غیر علنی برگزار می گردد که مطالب و مسائل موافقان و مخالفان این طرح در تصمیم گیری نمایندگان مجلس شورای اسلامی بسیار مهم و تاثیر گذار است.

نماینده مردم شهرستان های بوئین زهرا  و آوج در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : با توجه به فضای مجلس شورای اسلامی به نظر بنده نمایندگان بر اساس نظرات کارشناسان دلسوز در زمینه لوایح FATF  تصمیم نهایی را اتخاذ می کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۱۴
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی