باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

12 هزار لیتر سوخت قاچاق در بویین زهرا کشف شد

دوشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۷، ۰۸:۰۳ ب.ظ

فرمانده انتظامی بویین زهرا گفت: ماموران انتظامی این شهرستان موفق به کشف 12 هزار لیتر سوخت خارج از شبکه توزیع شدند.

حسین علیان نژادی افزود: ماموران انتظامی بخش شهرستانک هنگام گشت در حوالی روستای موین، به یک دستگاه کامیون نفتکش مشکوک و آن را متوقف کردند.
این مسئول انتظامی ادامه داد: در بررسی ماموران از مدارک راننده خودرو، مشخص شد نامبرده فاقد مجوز حمل سوخت بوده و کامیون برای بررسی بیشتر به مقر پلیس منتقل و در بازرسی از آن 12 هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق کشف شد.
فرمانده انتظامی بویین زهرا ارزش تقریبی سوخت کشف شده را برابر اعلام نظر کارشناسان 288 میلیون ریال اعلام و یادآور شد: خودروی نفتکش به همراه سوخت و راننده جهت ادامه مراحل قضایی تحویل پلیس آگاهی شهرستان شد.

**کشف بیش از 6 تن کود شیمیایی غیرمجاز در قزوین
رییس پلیس آگاهی قزوین در این رابطه اظهار داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی و کسب اخبار، ماموران از عرضه کود شیمیایی خارج از شبکه توسط یک دستگاه کامیون در قزوین مطلع شدند.
سرهنگ آرش مرادی ادامه داد: پلیس با انجام گشت های نامحسوس و مراقبت های لازم کامیون یاد شده را در شهر قزوین شناسایی و متوقف کردند.
این مقام انتظامی تاکید کرد: با حضور نماینده جهاد کشاورزی و بازدید صورت گرفته از کامیون مشخص شد کود بارگیری شده غیرمجار بوده و در بازرسی از آن 6 هزار و 800 کیلوگرم کود شیمایی کشف و ضبط شد.
سرهنگ مرادی در پایان با اشاره به اینکه کود کشف شده تحویل جهاد کشاورزی قزوین شد، تاکید کرد: متهم جهت تکمیل پرونده و انجام تحقیقات به اداره آگاهی قزوین انتقال یافت.
ایرنا
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۱۶
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی