باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

بابایی صالح رئیس مجمع نمایندگان مردم استان قزوین در مجلس شورای اسلامی خبرداد:

مخالفان لایحه CFT در استان قزوین برای نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیامک های تهدید آمیز ارسال کردند



عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس  گفت: در زمان طرح لایحه CFT روزانه بیش از 300 پیامک با متن‌های توهین، تهدید و افترا دریافت می کردیم  که تعدادی از این پیامک های تهدید و ناسزا   از استان قزوین ارسال  می شدند.

روح الله بابایی صالح نماینده مردم بویین زهرا وآوج در مجلس شورای اسلامی در گفتگویی اختصاصی با ولی اله حسین زاده خبر نگار ما با اشاره به فضای بسیار سنگین مجلس شورای اسلامی در زمان طرح  لایحه CFT اظهار کرد : واقعیت این است از زمانی که موضوع لایحه CFT در کشور مطرح شده بحث های مختلفی از سوی موافقان و مخالفان این لایحه  در سطح کشور مطرح شد که با نزدیک شدن زمان طرح این لایحه  در جلسه علنی شدت مباحث موافقان و مخالفان بسیار بیشتر شد .

 وی ادامه داد: بیان نظرات مخالفان و موافقان لوایح در یک فضای آرام و کارشناسی نه تنها هیچ اشکالی ندارد بلکه به شفاف سازی مباحث و موضوعات  وآگاهی و اطلاعات بیشتر کمک می کند .

رئیس مجمع نمایندگان مردم استان قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت :  در زمان طرح لایحه CFT روزانه بیش از 300 پیامک با متن‌های توهین، تهدید و افترا دریافت می کردیم  که تعدادی از این پیامک های تهدید و ناسزا   از استان قزوین ارسال  می شدند.


وی با یادآوری اینکه با نزدیک شدن طرح لایحه CFT در مجلس  شورای اسلامی  میزان تخریب نمایندگان به طرق مختلف گسترده تر شد ؛  خاطرنشان کرد:  البته ارسال  این پیامک های کاملا سازمانی شده بود اما واقعیت این است که ارسال پیامک های تهدید آمیز در نوع تصمیم گیری نمایندگان مجلس شورای اسلامی هیچ تاثیر نداشت چرا که نمایندگان با توجه به سوگندی که یاد کرده اند منافع کشور ، مرم و نظام را در اولویت تمامی مسائل قرار می دهند و اگر بنا بود که چنین پیامک های تهدید آمیز روی تصمیم گیری نمایندگان تاثیر گذار باشد در کشور سنگ روی سنگ بند نمی آمد.

این نماینده مردم در مجلس دهم، یادآورشد: بیانات و رهنمود های مقام معظم رهبری در کشور برای همگان از جمله نمایندگان مجلس شورای اسلامی فصل الخطاب است لذا زمانی که حضرت آقا هیچ منعی را برای مطرح شدن چنین مباحثی در مجلس مطرح نکرده اند و تصمیم گیری را برعهده مجلس گذاشته اند همگان باید تابع چارچوب های قانونی کشور باشند.  

عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، یادآورشد :  البته قبل از اینکه لایحه CFT در فضای علنی مجلس مطرح شود در چند مرحله این لایحه با حضور مسئولان مربوطه و کارشناسان دلسوز کشور مورد بحث و بررسی دقیق قرار گرفته است و نمایندگان نیز بر اساس نظرات و دیدگاه های مطرح شده کارشناسان تصمیم گرفته اند و در حال حاظر نیز همگان باید منتظر نظر شورای محترم نگهبان در خصوص لایحه CFT باشیم.

نماینده مردم بویین زهرا وآوج در مجلس شورای اسلامی در خصوص رای خود به  لایحه CFT بیان داشت : بنده بر اساس وظیفه شرعی و قانونی خود و با توجه به مصالح نظام و کشور در خصوص لایحه CFT تصمیم گیری کرده ام و بر اساس آئین نامه مجلس شورای اسلامی رای نمایندگان مخفی است هر چند بنده طرح شفاف سازی را در مجلس امضاء کرده ام و هر زمان که مجلس در زمینه شفاف سازی رای نمایندگان به اجماع برسد بنده از بیان نظر و رای خود در تمامی لوایح از جمله  لایحه CFT استقبال می کنم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۲۰
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی