باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

با همکاری دانشگاه آزاد؛

دوربین‌های حرارتی تشخیص قطع المنت شیشه عقب خودرو تولید می‌شود

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای غرب و جنوب استان قزوین از طرح تولید دوربین‌های حرارتی تشخیص قطع المنت شیشه عقب خودرو با همکاری شرکت شیشه ساپیا خبر داد.

رضا شعبان‌نژادتنوع‌بخشی به منابع درآمدی و افزایش سهم درآمدهای غیر‌شهریه را مهم‌ترین اولویت خود دانست و اظهار کرد: استقرار منابع پایدار براساس برنامه‌های پژوهشی، ارتباط دانشگاه با صنعت و تقویت مراکز رشد ازجمله اقدامات آینده این دانشگاه خواهد بود.

وی افزود: تلاش می‌شود طرح آبیاری زیرسطحی هوشمند که به تأیید معاونت علمی ریاست‌جمهوری نیز رسیده تا پایان سال راه‌اندازی  شود و امیدواریم  تولید محصولاتی مبتنی بر چنین روش آبیاری نیز پس از آن آغاز شود.

شعبان‌نژاد خاطرنشان کرد: واحد تاکستان دوربین‌های حرارتی برای تشخیص قطع المنت شیشه عقب خودرو را اخیراً رونمایی کرد که برای تولید انبوه آن در حال انعقاد قرارداد با شرکت شیشه سایپا هستیم. علاوه بر این، همکاری با این شرکت برای اجرای تست مخرب شیشه در حال انجام است.

سرپرست واحدهای جنوب و غرب استان قزوین ادامه داد: مراحل اخذ مجوز راه‌اندازی گلخانه صنعتی در حال انجام است که امیدواریم تا پایان سال این موضوع نیز محقق شود.

وی تصریح کرد: در حوزه آموزشی، ارزیابی کیفی رشته‌ها و ساماندهی امور آموزشی برای حرکت به سمت مرجعیت علمی و برطرف‌کردن نیاز بخش صنعت، خدمات و کشاورزی با آموزش نیروی انسانی و ارائه خدمات مشاوره‌ای، پیگیری خواهد شد.

شعبان‌نژاد با بیان اجرای برنامه‌های متنوع برای گرامیداشت چهل‌سالگی پیروزی انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: مراسم روز ۱۳ آبان و مبارزه با استکبار جهانی با شعار «دنیا؛ یک دقیقه بدون جنایت آمریکا» برگزار خواهد شد.

رئیس واحد بوئین‌زهرا با اعلام خبر برگزاری یادواره شهدا با محوریت یاد خلبان شهید لشکری که با ۱۷ سال اسارت، طولانی‌ترین مدت اسارت را داشت، در واحد تاکستان گفت: یادواره شهدای گمنام و مراسم بزرگداشت مفاخر منطقه‌ای راه‌اندازی المان شهدای گمنام در واحد بوئین‌زهرا، آبان ماه سال جاری از جمله مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی سال جاری است.

آنا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۲۹
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی