باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
سدهای بالای ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی در استان قزوین تکمیل می شود

استاندار قزوین گفت: با تامین اعتبار مورد نیاز، سدهای بالای ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی در استان قزوین را تکمیل و آماده بهره برداری می کنیم.

 عبدالمحمد زاهدی  در جلسه ای که در محل کارگاه احداث سد بالاخانلو با حضور علی فرخزاد معاون عمرانی استانداری قزوین، پویا مدیرعامل شرکت آب منطقه ای  و مدیران شهرستان بوئین زهرا تشکیل شد، اظهار کرد: در شرایط خشکسالی و تغییر اقلیم کشور یکی از چالشهای ما تامین و انتقال آب است که رفع آن نیازمند برنامه ریزی علمی است.

وی افزود: زمانی که پروژه ای افتتاح می شود همه می خواهیم بنام خود تمام کنیم در حالی که بخش خصوصی و پیمانکاران زحمت آن را کشیده اند که قدردان آنها هستیم.

زاهدی بیان کرد: مسئول پروژه دولت است و موضوع برداشت شن و ماسه را حل خواهیم کرد تا مشکل ۵ شهر و ۳۶ روستا و ۴ هزار هکتار اراضی حل شود.

استاندار قزوین با بیان اینکه روستای بالاخانلو می تواند به یک منطقه گردشگری تبدیل شود گفت: طولانی شدن ساخت سدها و خشکسالی موجب شده دولت یک بازنگری در سد سازی انجام دهد لذا سدهای کمتر از ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی متوقف شده و بالای ۴۰ و ۵۰ درصد تکمیل خواهد شد.

وی یادآور شد: البته برخی پروژه ها در حین ساخت هم می تواند مورد بازنگری قرار گیرد.

زاهدی با بیان اینکه آبیاری مدرن باید جدی گرفته شود، عنوان کرد: کم آبی آسیب جدی به دشتهای ما وارد کرده است و تلاش می کنیم با برنامه ریزی درست از مشکلات زیست محیطی جلوگیری کنیم.

مهر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۰۶
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی