باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

شعبان نژاد سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه جنوب و غرب استان قزوین خبرداد:

پیشرفت 80 درصدی احداث  المان شهداء گمنام دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا




دکتر رضا شعبان نژاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا و سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه جنوب و غرب استان قزوین  در گفتگویی اختصاصی با ولی اله حسین زاده خبرنگار با برشمردن اهمیت و ضرورت  زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا در جامعه اظهارداشت: امنیت و آرامش  و پیشرفت امروز کشور را مدیون و مرهون شهداء و صبر و استقامت خانواده های معظم شهداء هستیم لذا همه وظیفه داریم همیشه نام و یاد شهداء را در  جامعه زنده نگه داریم.



وی ادامه داد: برگزاری یادوارهای شهداء ، احداث المان شهداء و دیدار با خانواده های معظم شهداء از جمله فعالیت و برنامه های است که میتوان نام و یاد شهیدان را زنده نگه داشت .

شعبان نژاد گفت: صیانت از نظام و انقلاب که وصیت همه شهدا و امام راحل است بر ما تکلیف می کند تا برای زنده نگاه داشتن یاد و خاطر شهدا و حفظ آرمان های آنها تلاش کنیم.

شعبان نژاد تاکید کرد : بدون تردید پروژه المان شهداء گمنام دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا  یکی از ارزشمندترن و ماندگار ترین طرح های دانشگاه  است.

ریس دانشگاه ازاد اسلامی بوئین زهرا یاداور شد : المان شهداء گمنام دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا  از جمله المان های بسیار زیبا و از  طراحی مناسب برخوردار خواهد بود.

در ادامه سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه جنوب و غرب استان قزوین  از پیشرفت بیش از 80 درصدی احداث پروژه المان شهداء گمنام  دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا خبر داد و گفت : بهره برداری از پروژه المان شهداء گمنام بر اساس زمان بندی تعیین شد و کمتر از سه ماه تکمیل و در نیمه دوم آبان ماه به بهره برداری می رسد.

این مقام مسئول گفت : المان شهداء گمنام دانشگاه ازاد اسلامی بوئین زهرا  یکی از زیبا ترین المان های شهداء گمنام است و این المان بر اساس معماری ایرانی و اسلامی و با طول 7 متر و با سازه بتنی احداث  می شود.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه جنوب و غرب استان قزوین یاداور شد : طرح المان شهدای گمنام دانشگاه با اعتبار 800 میلیون ریالی و کمک خیرین در حال احداث است .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۰۶
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی