باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
همکاری دستگاههای اجرایی در برگزاری کنگره شهدا مطلوب است

 فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین گفت: با همکاری همه دستگاههای اجرایی، شهرداران، فرمانداران بستر خوبی برای برگزاری شایسته کنگره شهدا در قزوین مهیا شده است.

شورای سیاست گداری اجلاسیه کنگره ملی سه هزار شهید استان قزوین روز پنجشنبه در استانداری برگزار شد.

سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر استان در این جلسه گفت: امیدواریم این اقدامات فرهنگی مورد قبول حضرت حق باشد و بتوانیم کاری در شان شهدا انجام دهیم.

وی افزود: در آستانه یک رویداد بزرگ فرهنگی در استان هستیم و تاکنون اقدامات ارزشمندی در مورد شهدا صورت گرفته و این که ثبت و ضبط ایثار شهدا در حال شکل گیری است دغدغه بسیاری از دوستداران رفع شده که این ارزشها دچار فراموشی نشود.

سردار شاهرخی یادآورشد: هزاران برگ سند، صدها ساعت خاطره و مصاحبه و گفتگو جمع آوری شده و در اختیار مستند سازان قرار خواهد گرفت و در این عرصه انسجام و وحدت خوبی در این عرصه شکل گرفته است.

وی اضافه کرد: هر مجموعه ای تلاش کرده تا وظیفه خود را انجام دهد و انسجام و وحدت ایجاد شده قابل توجه است و منیت ها برطرف شده و همه در یک مسیر وحدت آفرین گام برداشته اند.

شاهرخی اظهارداشت: برای برگزاری یادواره شهدا، مدیران و فرمانداران تلاش کردند و از خدمات همه بویژه استاندار، امام جمعه، شهرداران، مدیران که کمک کردند تشکر می شود.

فرمانده سپاه صاحب الامر اضافه کرد: برای فضاسازی هم باید اقدام جدی تری صورت گیرد و هر اقدامی که مانده در این ایام انجام دهید و بهتر است در فضاسازی محیطی بیشتر کار شود.

وی گفت: ۵ برنامه مهم در این کنگره پیش بینی شده که دو جلسه با دانش آموزان متوسطه دوم و فرهنگیان داریم که نمادین است و ۴ هزار نفر دانش آموز و ۴ هزار فرهنگی حضور پیدا می کنند.

شاهرخی اظهارداشت: دانشگاهیان، اساتید و دانشجویان هم در جلساتی حضور موثر خواهند داشت و برای بانوان هم یک جلسه مهم پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: یادواره های شهرستانی خیلی خوب بود و امید است برنامه های تاثیرگذار و ماندگاری صورت گیرد و در جابجایی نیروها از شهرستان ها همکاری بیشتری شود.

در ادامه روسا و دبیران کمیته ها گزارشی از کارهای انجام شده ارائه کردند.

مهر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۱۰
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی