باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


یادواره شهدای ورزشکار استان قزوین عصر جمعه به مناسبت یادبود شهید پهلوان حاج طیب رضایی در شهرستان آوج برگزار شد.
  استاندار قزوین، مدیران و مسئولان و چندتن از شخصیت های ورزشکار کشور در این مراسم که در سالن شهدای شهرستان آوج برگزار شد، حضور داشتند.
هم چنین جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان ، ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس نیز در این مراسم حضور داشتند.
به همین مناسبت تمبر یادبود شهید طیب رضایی معروف به حر انقلاب با حضور شرکت کنندگان در این یادواره رونمایی شد.
امام جمعه آوج در این یادواره گفت این شهرستان از همان ابتدای وقایع ۱۵ خرداد در جریان اصلی انقلاب قرار داشت که نمونه بارز آن شهید طیب حاج رضایی است.
حجت الاسلام سید ضیاء الدین هاشمی افزود: خدمات ارزنده شهید طیب حاج رضایی قابل ستایش است و او در جریان پیروزی انقلاب اسلامی به حر انقلاب مشهور شد.
وی اظهار داشت::شهید طیب حاج رضایی هرگز حاضر نشد به مرجعیت و رهبری دینی جامعه خیانت کند و اگر خطاهایی داشت، همه را کنار گذاشت و خودش را فدای اسلام و انقلاب کرد و این شهید بزرگوار ارادت خاصی به شهدا داشت و درآمد خودش را در راه سالار شهیدان خرج می کرد.
امام جمعه آوج یادآور شد : طیب حاج رضایی روحیه ظلم ستیزی داشت و همیشه یاور مظلومان بود ، بنابراین ما نیز باید راه این شهید بزرگوار را ادامه دهیم و همواره در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کنیم.
وی شهدای ورزشکار را لبیک گویان واقعی و عملی قرآن و اهل بیت ( ع ) دانست و بیان کرد: کسانی که در راهپیمایی اربعین شرکت می کنند ، لبیک گویانی هستند که از آمادگی جهان برای فداکاری مشترک در راستای فتح سنگرهای دشمنان خبر می دهند.
یادواره شهدای ورزشکار یکی از برنامه های کنگره ملی سه هزار شهید استان قزوین است.
شهرستان آوج واقع در 125 کیلومتری قزوین 465 شهید تقدیم نظام اسلامی کرده است.
ایرنا
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۱۱
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی