باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
شهید طیب رضایی الگوی جوانمردی و راد مردی بود

 استاندار قزوین گفت: شهید طیب رضایی الگوی جوانمردی، راد مردی ، شجاعت و انسانیت بود و به عنوان ورزشکاری مردمی هرگز از یادها نخواهد رفت.

یادواره شهدای ورزشکار شهرستان آوج و گرامیداشت یاد حر انقلاب اسلامی شهید طیب رضایی عصر جمعه در سالن شهدای شهرستان آوج برگزار شد.

در این مراسم که جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس، مسئولان محلی و تعدادی از ورزشکاران استان هم حضورداشتند عبدالمحمد زاهدی گفت: عزت و عظمت ایران اسلامی مدیون شهدای والا مقامی است که هر کدام می تواند الگوی جوانان کشور باشد.

وی افزود: در زندگی شخصی اینجانب دو واقعه بسیار غم انگیز و سخت بود، روزی که خبر ترور طیب حاج رضایی را شنیدم و دیگری فوت جهان پهلوان تختی از بدترین و تلخ ترین روزهای زندگی ام بود.

زاهدی تصریح کرد: انسان موجودی انتخاب گر است و عرصه هایی که توسط انسان طی می شود، بر اساس انتخاب است که نوعی امتحان الهی به حساب می آید و در کشور ما چهره های مختلفی همانند طیب حاج رضایی هستند که در امتحانات الهی سربلند بیرون آمدند.

استاندار یادآورشد: از دوران جوانی با خصوصیات طیب حاج رضایی آشنا شدم و به عنوان یک چهره برجسته در میدان بار تهران شناخته می شد و از بهترین باستانی کاران عصر خودش بود و در فضای لوتی گری آن زمان، سرآمد همه بود.

زاهدی اضافه کرد: شهید طیب رضایی با خیلی از گردن کشان تهران مشکل داشت و یکی از عوامل درگیری با آنها، مزاحمت افراد اوباش برای نوامیس مردم و ظلم به ضعیفان بود که شهید طیب در مقابل آنها می ایستاد و این رفتار بیانگر روحیه مبارزه و حقانیت نهفته در شخصیب این شهید بزرگوار است.

وی بیان کرد: طیب می توانست در زمان طاغوت موقعیت خوبی داشته باشد و امتیازات فراوانی بگیرد اما دست از مال دنیا برداشت و در راه اسلام و انقلاب قرار گرفت.

زاهدی گفت: روز ترور شهید طیب حاج رضایی، مردم بسیار غمگین شدند و فضای حزن انگیزی در جامعه ایجاد شد و همه بهت زده بودند و یک روز بعدراموش نخواهند شد.

شهرستان آوج ۴۶۵ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

مهر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۱۱
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی