باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


بابایی صالح رییس مجمع نمایندگان استان قزوین :

شریعتمداری باید برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر سنگ تمام بگذارد/ آیا وزیر کار باید در کشور شغل ایجاد کند؟



عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس، از وزیر جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواست تا در جهت حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه و مددجویان تحت پوشش سازمان‌های حمایتی سنگ تمام بگذارد.

روح الله بابایی صالح  نماینده مردم شهرستان های بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی ، با بیان اینکه تجربیات مکرر شریعتمداری در هیات دولت تضمین‌کننده بهبود امور در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، گفت: شریعتمداری بعد از انقلاب تاکنون در سمت‌های وزیربازرگانی، معاون رئیس جمهور، وزیر صنعت، معدن و تجارت فعالیت داشته و از قاطعیت لازم درجهت برخورد با مداخله سیاسیون و افراد دارای نفوذ در روند اداره این وزارتخانه برخوردار است.

نماینده مردم بویین زهرا وآوج درمجلس شورای اسلامی، ادامه داد: هم‌اکنون بیش از نیمی از جمعیت ایران از طریق همکاری با شرکت‌ها و سازمان‌های زیرمجموعه وزارت تعاون با آن ارتباط دارند، کمااینکه بخشی از آنها با سازمان تامین اجتماعی، بخشی با سازمان بهزیستی و بخشی نیز با صندوق بازنشستگی کشوری ارتباط دارند.

 

وی تصریح کرد: البته شریعتمداری باید در جهت حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه و مددجویان تحت پوشش سازمان‌های حمایتی سنگ تمام بگذارد، چرا که وی رابطه بسیار خوبی با رئیس جمهور و هیات دولت دارد و می‌تواند پیگیر حقوق این قشر و جامعه کارگری باشد.

ربیعی در هیات دولت مظلوم واقع شد

بابایی صالح در ارزیابی عملکرد وزیر اسبق تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اظهار کرد: ربیعی مهره‌ای بود که در کابینه دولت روحانی مظلوم واقع شد، هر چند شاید اشتباهاتی هم داشت، اما به این دلیل برکنار شد که زیربار باج‌خواهی دیگران نرفت.

ورشکستگی کارخانه‌ها حاصل عملکرد وزارت صنعت است

وی در دفاع از ربیعی که بسیاری وی را مقصر ایجاد مشکلات اجتماعی کنونی می‌دانند، عنوان کرد: آیا وزیر تعاون باید در کشور شغل ایجاد کند یا سایر وزارتخانه‌های جهادکشاورزی و صنعت در این مورد نقش دارند؟، ضمن اینکه نقش وزارت تعاون ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌هاست و نمی‌تواند اعتبار ایجاد کند، و این در حالی است که ورشکستگی کارخانه‌ها حاصل عملکرد وزارت صنعت است.

 

این نماینده مردم در مجلس دهم، در پاسخ به اینکه اگر وزارت صنعت مقصر اصلی بیکاری در جامعه باشد، بنابراین ابهاماتی در مورد موفقیت شریعتمداری در وزارت تعاون نیز ایجاد می‌شود، تاکید کرد: شریعتمداری در طول یک سالی که وزیر صنعت بود، چهار بار موضوع تفکیک و ادغام این وزارتخانه در مجلس و دولت ایجاد شد، بنابراین وقتی وزیری نمی‌داند که چه اتفاقی برای وزارتخانه تحت اداره وی خواهد افتاد، چگونه می‌تواند اقدام موثری انجام دهد؟، هر چند مشکلاتی در آن زمان در این وزارتخانه وجود داشت.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، یادآورشد: البته شریعتمداری باید در حوزه شرکت‌های شستا به گونه‌ای مدیریت و برنامه‌ریزی کند که از تعطیلی واحدهای تولیدی و تعدیل نیروها که به بیکاری دامن می‌زند، ممانعت به عمل آورد که ربیعی در این زمینه کوتاهی‌هایی داشت.

خانه ملت  

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۱۳
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۱)

جناب بابایی صالح شما در بدو معرفی وزیر در همین سایت با شدت بالا این انتخاب را زیر سئوال بردید ولی در روز رای اعتماد بعنوان موافق وزیر صحبت کردید این چرخش شما ناشی از چه مسائل پشت پرده بود لطفا شفاف سازی کنید.(لینک مصاحبه بر ضد وزیرhttp://baranetedal.blog.ir/1397/07/28/hhghghghgggggfffffgffdfddd)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی