باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


نادری بخشدار مرکزی شهرستان بوئین زهرا:

مشارکت در برگزاری باشکوه کنگره 3000 شهید استان قزوین وظیفه ملی ، انقلابی و وهمگانی است.


بخشدار مرکزی شهرستان بوئین زهرا گفت: برگزاری یادواره شهدا بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

مهندس امیر نادری بخشداربخش مرکزی شهرستان بوئین زهرا در آستانه برگزاری کنگره 3000 شهید استان قزوین در گفتگو با خبرنگار ما با تاکید بر اینکه برگزاری یادوارهای شهداء یکی از راه های زنده نگه داشتن نام و شهیدان است اظهار داشت: شهدای ما مخلصانه در راه شهادت قدم نهادند و عمر و هستی خود را فدای اعتلای آرمان های اسلام و انقلاب کردند و  با خداوند معامله کردند و پاداش این معامله گران بها هم بهشت جاودان است.

وی افزود: شهید و شهادت واژه پر معنی است که در دین مقدس اسلام از ارزش و منزلت بالایی برخوردار است.

نادری گفت: برگزاری همایش و کنگره های شهداء  میتواند به تقویت روحیه شهادت و ایثار در جامعه به خصوص بین جوانان و نوجوانان کمک شایانی  کند.

بخشدار مرکزی شهرستان بوئین زهرا بیان داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موجب پر رنگ جلوه دادن ارزش های انقلابی در جامعه می شود.




نماینده عالی دولت تدبیر و امید در بخش مرکزی شهرستان بوئین زهرا در بخش دیگری از سخنان خود مردم این بخش  را مردمی شهید پرور ، مومن ، انقلابی و وفادر به آرمان های امام (ره) و منویات مقام معظم رهبری توصیف کرد و گفت : اقشار مختلف مردم بخش مرکزی شهرستان بوئین زهرا در شهر ها و روستاهای بخش حضوری موثر و افتخار آفرین در تمامی عرصه های انقلاب اسلامی بویژه در دوران هشت سال دفاع مقدس داشته اند.

این مقام مسئول یادآور شد : تقدیم دهها شهید ، جانباز ، آزاد ه و ایثارگر سند پر افتخار مردم بخش مرکزی شهرستان بوئین زهرا است که امروز گلزار شهداء گرانقدر در شهر ها و روستا های بخش مرکزی میعاد گاه عاشقان و وفادران به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

نادری در بخش دیگری از سخنان خود مشارکت در برگزاری باشکوه یادوار های شهداء بویژه کنگره 3000 شهید استان قزوین را یک وظیفه ملی ، انقلابی وهمگانی برای اقشار مختلف مردم و مسئولان در تمام سطوح دانست و تاکید کرد : بخشداری مرکزی شهرستان بوئین زهرا با استفاده از  تمام ظرفیت های  خود بویژه دهیارهای تلاش نموده که مشارکت موثری در برگزاری کنگره 3000 شهید استان قزوین داشته باشد.

بخشدار مرکزی شهرستان بوئین زهرا افزود : به تمامی دهیاران تاکید شده که فضا سازی مناسبی را در سطح روستا ها برای برگزاری کنگره 3000شهید استان داشته باشند ضمن اینکه مشارکت و همراهی در دیدار با خانواده های معظم شهداء یکی از برنامه های اصلی است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۱۳
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی