باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


نادری رئیس هیئت قایقرانی شهرستان بوئین زهرا :

شهرستان بوئین زهرا از ظرفیت های خوبی در رشته قایقرانی برخودار است .





رئیس هیئت قایقرانی شهرستان بوئین زهرا گفت:  کسب اولین مدال آسیایی تیم قایقرانی شهرستان بویین زهرا نقطه ی آغاز و شروع افتخار آفرینی قایقرانان شهرستان در میادین مختلف داخلی و خارجی خواهد بود.

 

مهندس امیر نادری رئیس هیئت قایقرانی شهرستان بوئین زهرا در گفتگویی اختصاصی با ولی اله حسین زاده خبرنگار ما با اشاره به کسب اولین مدال آسیایی تیم قایقرانی شهرستان بویین زهرا (مقام سوم مسابقات تیمی دررشته کایاک آبهای خروشان ) توسط خانم محدثه حسن پور گفت : ابتداء لازم می دانم که این افتخار آفرینی را به خانم حسن پور و خانواده گرامیشان و سپس مردم و جامعه ورزشی شهرستان بوئین زهرا صمیمانه تبریک عرض کنم.

وی ادامه داد: کسب اولین مدال آسیایی تیم قایقرانی شهرستان بویین زهرا توسط خانم حسن پور نشان داد که جوانان و ورزشکاران شهرستان بوئین زهرا از ظرفیت و استعدادهای بسیار خوبی برخودار هستند که با اندک حمایت و فراهم بودن زیر ساخت های لازم می توانند در میادین داخلی و بین الملی برای شهرستان افتخار آفرینی کنند.




رئیس هیئت قایقرانی شهرستان بوئین زهرا در بخش دیگری از سخنان خود با یاداوری اینکه در حال حاضر در شهرستان بوئین زهرا  ٢٥ قایقران  فعالیت دارند خاطرنشان کرد :  قایقران شهرستان قبل از مسئولیت بنده تمریانات خود را با طی مسافت و هزینه های زیاد در استان تهران در دریاچه آزادی و یا دریاچه اوان در بخش الموت انجام می دادند که با توجه به ظرفیت شهرستان در منطقه رودک پس از استقرار و فراهم کردن زیر ساخت های لازم قایقرانان شهرستان تمرینات خود را به  دریاچه  رودک انتقال دادند.

بخشدار مرکزی شهرستان بوئین زهرا افزود : در حال حاضر امکانات و تجهیزات حداقلی برای قایقرانان شهرستان در دریاچه رودک فراهم شده است اما با توجه به ظرفیت بلقوه و به الفعل قایقرانان شهرستان نیاز است که مسئولان استان حمایت های بیشتری از قایقرانان شهرستان بوئین زهرا داشته باشند تا این عزیزان با انگیزه و دلگرمی و آما دگی بیشتری در مسابقات حضور پیدا کنند.

نادری بیان داشت : البته دریاچه رودک پایلوت آبهای آرام استان  شده  اما تمرینات بچه قایقرانان شهرستان  بویین زهرا برای آبهای خروشان با توجه به هماهنگی انجام شده در محل سایت تیم ملی در رودخانه جاده چالوس انجام می شد.

رئیس هیئت قایقرانی شهرستان بوئین زهرا تاکید کرد : بدون تردید با توجه به برنامه های میان مدت و بلند مدت هیئت قایقرانی شهرستان بوئین زهرا   کسب اولین مدال آسیایی تیم قایقرانی شهرستان بویین زهرا نقطه ی آغاز و شروع افتخار آفرینی قایقرانان شهرستان در میادین مختلف داخلی و خارجی خواهد بود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۱۵
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی