باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

دومینوی اضمحلال آمریکا شروع شده است

سه شنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۷، ۰۷:۱۱ ب.ظ

دومینوی اضمحلال آمریکا شروع شده است


رییس سازمان بسیج مستضعین گفت: باید باور کنیم دومینوی اضمحلال آمریکا آغاز شده است و آینده جهان متعلق به این کشور نخواهد بود.
سردار سرتیپ غلامحسین غیب پرور در سومین روز از کنگره سه هزار شهید استان قزوین افزود: امروز به یمن بیداری مردم مطنقه و بلاد اسلامی آمریکایی ها دایما شکست می خوردند و باید باور ما شود که دومینوی اضمحلال آمریکا آغاز شده است.
وی گفت: آینده جهان متعلق به آمریکا نیست بلکه متعلق به مسلمانان، اسلام و کسانی است که سالهای سال در مکتب رسول گرامی اسلام تلمذ کرده اند و به عنوان امت محمد (ص) امروز به دفاع از انقلاب پرداخته و می پردازند.
این مسئول نظامی ادامه داد: سلام خدا بر مردم یمن که چهار سال و اندی مقابل آمریکایی ها ایستاده اند و آمریکایی ها انسان های حقیر و پست را در حجاز به کار گرفته اند تا آنها را شکست دهند.
وی گفت: رژیم آل سعود هیچ تفاوتی با رژیم صهیونیستی نمی کند و هر دو اهرم های آمریکا در منطقه هستند.
رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ای مردم عزیز شهیدان می خواهند قدر انقلاب را بیشتر بدانیم افزود: دشمنان با حصر اقتصادی به دنبال تضعیف حیثیت و آبروی ما هستند اما هرگز به اهداف شوم خود دست نخواهند یافت.
وی گفت: همه دلخور هستیم که چرا باید یک کشور ثروتمند دچار آسیب های گرانی و مشکلات اقتصادی شود که بخشی از آن به توطئه های آمریکا و بخشی به مدیریت ها باز می گردد.
غیب پرور افزود: جدا از همه این مشکلات که باید اصلاح شوند اما دشمنان اسلام در راس آن آمریکا کور خوانده اند که ما غمگین و سست شده و اهل معامله دین با دنیای کثیف آنها شویم.
این مسئول نظامی اضافه کرد: مردم انقلابی ایران اسلامی در راهپیمایی 13 آبان ماه جواب آمریکا را بیشتر از سال های گذشته دادند و تمامی استان 40 تا 50 درصد افزایش حضور داشتند.
سردار غیب پرور با بیان اینکه قزوین با تقدیم سه هزار شهید دین خود را به انقلاب ادا کردند، ادامه داد: شهدا رمز بقای انقاب اسلامی هستند و ثابت کردند در این دوران نیز می توان حسینی بود.
وی گفت: انقلاب اسلامی با همه عظمتی که دارد یک مینیاتور از عاشورای محرم سال 61 است و شهدا بسیار عالی و خوب در مکتب سید الشهدا شاگردی کردند.
این مسئول افزود: اگر شهیدان انقلاب اسلامی در عاشورای سال 61 حضور داشتند آیا آن حادثه دلخراش که تا قیام قیامت دلهای آزادگان جهان را داغدار کرده است اتفاق می افتاد؟
وی گفت: از بین شهیدان انقلاب اسلامی کسانی هستند که حتی یکبار امام بزرگوار را ملاقات نکردند اما حماسه های بزرگی را خلق کردند و زاویه زاویه زندگی آنها ترجیع بند محبت به امام بود.
این سردار با گرامیداشت یاد شهید رجایی افزود: آن شهید گرانقدر در کمال ساده زیستی، بی هیاهو، بی تکلف و اهل مناجات شب و دلداده علما بود و ای کاش مسئولان در مجالس شهدا بی تکلف و بی هیاهو بودن همچون این شهید بزرگوار را مطرح کنند.
غیب پرور اضافه کرد: نه تنها شهید رجایی بلکه سایر شهدای انقلاب نیز چنین بودند و باید از شهید ابوترابی سلاله پاک خداوند که اسارت را به اسارت درآورد و در کوه استواری بر قله ایستاد یاد کرد.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در امور بسیج افزود: این شهدای برجسته قزوینی تنها متعلق به قزوینی ها نیستند و به همه ایران اسلامی و همه امت اسلام تعلق دارند و خوشا به سعادت مردم مومن قزوین که چنین تربیت شدگانی داشته اند.

*** شهیدان، شناسنامه و سجل هویت ملت قهرمان ایران هستند
وی گفت: شهیدان، شناسنامه و سجل هویت ملت قهرمان ایران هستند و دنیا باید ایران را با شهدای آن بشناسد.
این مسئول اضافه کرد: شهیدان ما کسانی بودند که برای جیفه و مطاع دنیا حرکت نکردند و به شهادت رسیدند تا اسلام باقی بماند.
وی گفت: فرزندان غیور قزوین در تمامی عملیات جنگ تحمیلی از محرم، بدر، خیبر، فاو، کربلای چهار، پنج، هشت و سراسر جبهه های غرب حضور داشتند و ای کاش زمین به زبان می آمد و حدیث رشادت فرزندان ایران را بیان می کرد.
این مسئول ادامه داد: فرزندان ما برای اعتلای اسلام بدون هیچ ادعایی قیام کردند و کمترین توقعی نداشتند.
سردار غیب پرور افزود: ای کاش گوش شنوایی داشتیم تا از خود شهیدان می شنیدیم که بهای خون آنها فقط و فقط ماندن در خط انقلاب اسلامی است و شهدا چیز دیگری از ما نمی خواهند.
این مسئول گفت: دشمنان پیام انقلاب را تحمل نکردند و می خواهند سراغی از شهیدان نگرفته و اثری از قرآن و اسلام نباشد و تنها اسلام آل سعود خبیث و اسلام آمریکایی مطرح باشد.
ایرنا
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۲۲
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی