باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
سازمان همیاری ها ظرفیت خوبی برای اجرای طرح های عمرانی دارد

 نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان همیاری ظرفیت خوبی برای اجراتی طرح های عمرانی و مدیریت شهری دارد که باید از آن استفاده کنیم.

 سیده حمیده زرآبادی،نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه با حضور در سازمان همیاری شهرداری های استان قزوین در نشستی با مدیران این سازمان شرکت کرد.

سیده حمیده زرآبادی در این نشست گفت: این مجموعه از مدیران جوان و توانمندی بهرمند است و توانسته با انسجام بالایی برای پیشبرد برنامه ها اقدام کند.

وی تصریح کرد: ما باید بتوانیم همچون استان های دیگر از ظرفیت این سازمان به خوبی استفاده کرده و طرح های جدیدی را برای بهرمندی از این پتانسیل ارائه کنیم.

در ادامه رضا طاهری مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان قزوین ضمن ارائه گزارشی از وضعیت سازمان و شرکتهای تابعه اظهارداشت: پروژه های عمرانی متعددی توسط سازمان برای اکثر شهرداریهای استان اجرا شده که پارک ۲۲ هکتاری محمدیه، آسفالت معابر شهرها و روستاهای استان، طرح قطره ای کردن باغات استان و صادرات محصولات باغی و صیفی از آن جمله است.

وی با اشاره به برخی مشکلات موجود نیز گفت: برای ارائه خدمات بیشتر به مردم لازم است در کنار همکاری و تعامل بیشتر دستگاهها با این سازمان برای رفع موانع و مشکلات هم اقدام کرد.

طاهری یادآورشد: با برنامه ریزی انجام شده در سازمان توانستیم از تراز منفی و زیان خارج شده و به سود دهی برسیم.

در ادامه هادی طاهرخانی، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین ضمن ارائه گزارشی از روند برگزاری نمایشگاهها در سال جاری اظهارداشت: در نیمه دوم سال تعداد برگزاری نمایشگاه افزایش خواهد داشت و با مساعدت استاندار قزوین و مدیران ارشد استانی مراحل خرید زمین برای احداث سایت جدید و مجهز نمایشگاهی در حال نهایی شدن است.

در ادامه در خصوص احداث پیست اسکی و تله سی یژ در کامان و زرشک، گزارشی داده شد.

مهر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۲۳
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی