باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آموزش وپرورش درمانگاه همه دردهای جامعه است

مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان قزوین گفت: آموزش وپرورش درمانگاه همه دردهای جامعه است و اگر بخواهیم بداخلاقی ها اصلاح شود و رفتارها بهتر شود باید برای آموزش و پرورش هزینه کنیم.

مراسم معارفه مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان قزوین با حضور رضوان حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین، نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی، مدیران دستگاههای اجرایی، معلمان و فرهنگیان در دانشگاه تربیت معلم شهید رجایی قزوین برگزار شد.

خیرالله رحمانی در این مراسم با بیان اینکه آنچه داریم مدیون خون شهداست و همواره قدردان آنها خواهیم بود،  اظهار کرد: امروز شخصیت های بزرگی که در کشور هستند تربیت یافته نظام آموزش و پرورش هستند و هر چقدر این نظام تقویت شود شاهد انسانهای فرهیخته بیشتری خواهیم بود.

وی افزود: از تجربه مدیران سابق استفاده خواهیم کرد تا کارها بخوبی پیش برود، همچنان خود را معلم می دانم و برای اعتلای تعلیم و تربیت همه توان خود را بکار خواهم گرفت تا اینده سازان کشور بخوبی تربیت شوند و مدیرانی توانمند برای آینده کشور باشند.


مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان قزوین بیان کرد: تعامل و همکاری بین دستگاههای اجرایی، استاندار، امام جمعهف فرهنگیان در سطح خوبی است و این سرمایه عظیم را برای تعالی آموزش و پرورش بکار خواهیم گرفت.

وی تصریح کرد: اگر بخواهیم بداخلاقی ها اصلاح شود و رفتارها بهتر شود باید برای آموزش و پرورش هزینه کنیم.

رحمانی یادآور شد: باید فضایی را در جامعه ایجاد کنیم تا از همه سلایق و دیدگاهها برای تعلیم و تربیت استفاده شود و در استان این رویکرد را عملی خواهیم کرد و تا با تعیین یک تیم کاری و تشکیل اتاق فکر و بهره گیری از همه ظرفیتها به تعالی برسیم.

وی اظهار کرد: یک برنامه سه ساله با هدف ارتقای کیفیت آموزش و پرورش، تفویض اختیار به مدارس، تقویت مدیران توانمند، ایجاد تحرک با جوان گرایی، شایسته سالاری و استفاده از همه ظرفیتها بدون نگاه سیاسی از جمله برنامه هایی است که در اولویت قرار خواهد گرفت.

مهر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۲۶
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی