باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
عدالت آموزشی در استان قزوین رعایت شود

نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی گفت: با تحقق عدالت آموزشی باید زمینه تحصیل یکسان برای همگان در استان قزوین بویژه در مناطق محروم فراهم شود.

مراسم معارفه مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان قزوین با حضور حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین، نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی، مدیران دستگاههای اجرایی، معلمان و فرهنگیان در دانشگاه فرهنگیان قزوین برگزار شد.

روح الله بابایی صالح در این مراسم اظهار کرد: آقای قاسمی توان آن را دارد تا در رده های بالاتری مسئولیت بپذیرد و در استان قزوین نیز کارهای خوبی انجام داده و امیدواریم مدیر جدید هم بتواند با ادامه برنامه های خوب گذشته کارهای جا مانده را انجام دهد و با ابتکار و برنامه ریزی حرکت کند.

وی افزود:باید از تجربه مدیران سابق استفاده کنید و اگر تحول و تغییری هست حتما در مسیر تعالی و پیشرفت آموزشی استان باشد و در این راستا لازم است از همه ظرفیتها استفاده کنید و اگر مدیری قوی بود اما سلیقه اش با شما فرق کرد بکار گرفته شود.

بابایی صالح تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی آمادگی دارد از محل ارزش افزوده به آموزش و پرورش کمک کند و دولت باید لایحه بدهد تا این کار ممکن شود.

نماینده بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: ما آمادگی داریم برای رفع مشکلات فرهنگیان اقدام کنیم و اختصاص یک هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت برای توسعه و نوسازی مدارس از رویکردهای حمایتی مجلس است.

آینده کشور را می توان از حال امروز آموزش و پرورش فهمید

در ادامه سید نژاد اولین مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین به نمایندگی از مدیران سابق گفت:حال امروز آموزش و پرورش بیانگروضعیت آینده کشور است و اگر بخواهیم آینده درخشانی داشته باشیم باید شرایط کنونی را بهبود بخشیم.

وی بیان کرد: هیچ نهادی ماموریت تربیت معلمان کشور را بر عهده ندارد و اگر حال آموزش و پرورش خوب نباشد نگران آینده می شویم.

سیدنژاد یادآورشد: باید دید مسیر حرکت مدیران در راه شهدا و ایثارگران و ارزشها هست یا نه و سیاست گذاری ها در دولت و نظام باید بررسی شود که آنچه در کلاسهای ما می گذرد درست و منطبق با نیازهاست.


وی افزود: وزیر آموزش و پرورش باید بدون لکنت زبان  بتواند سخنگوی به حق معلمان باشد و برای تحول در این نظام و تامین نیازهای معلمان شجاعت داشته باشد.

وی در ادامه اظهارداشت: استان قزوین در حوزه آموزشی یک الگوی رفتاری ایجاد کرده و در کشور شاخص است و می تواند در تصمیم گیری های کلان نیز کمک موثری باشد.

در این مراسم از ۵ مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان قزوین آقایان سید نژاد، حبیبی، آقاجانی، فاضل و شهاب زاده نیز تجلیل شد.


مهر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۲۶
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی