باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


 معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر استان:


بسیج هرجا نظام لازم داشته وارد صحنه شده و به کمک انقلاب آمده تا ارزشها بماند



.

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر استان قزوین گفت: به مناسبت هفته بسیج ۲۰۰ عنوان برنامه متنوع فرهنگی، ورزشی، بصیرتی در استان قزوین برگزار می شود.

ابوالفضل طاهرخانی معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر استان قزوین در نشست خبری با اصحاب رسانه های استان قزوین به مناسبت هفته بسیج مهمترین برنامه های پیش بینی شده در این ایام را تشریح کرد.

طاهرخانی در ابتدای این جلسه با تشکر از رسانه ها در پوشش خبری مناسب کنگره ملی سه هزار شهید استان اظهارداشت: کنگره ملی شهدا به عنوان یک رویداد بی نظیر با همراهی همه مسئولان استان و حضور شخصیتهای برجسته بخوبی برگزار شد و باور ما این است زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از اجر شهادت نیست



.

وی بیان کرد: حضور گسترده گروههای مختلف مردم و برگزاری پنج اجلاسیه مهم برای دانش آموزان، دانشجویان، استادان، فرهنگیان، روحانیون و خانواده شهدا بسیار باشکوه بود و مورد استقبال قرار گرفت.

طاهرخانی اضافه کرد: هفته بسیج فرصتی برای تدبر و تعمق در دستاوردهای این نهاد مردمی است و امروز هم با گذشت ۳۹ سال از انقلاب اسلامی شاهد حضور بسیج در همه عرصه ها هستیم.

وی گفت: بسیج با انقلاب به عنوان نهالی نوپا جان گرفت و از همان ابتدا نقش خود را در صیانت از ارزشها ایفا کرد و امروز نیز در همه صحنه ها تاثیرگذار است.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان تصریح کرد:بسیج درجنگ و دوران سازندگی و هرجا نظام لازم داشته وارد صحنه شده و به کمک انقلاب آمده تا ارزشها بماند.

۲۰۰ عنوان برنامه در هفته بسیج در استان

وی اضافه کرد: امسال بسیج با شعار «بسیج مظهر ایستادگی، وحدت و خدمت» هفته خود را برگزار می کند و برنامه های متنوعی در این ایام پیش بینی شده است.

طاهرخانی یادآورشد: امسال تلاش کردیم برنامه هایی پیش بینی شود که جنبه خدمت رسانی داشته باشد و به علت تقارن هفته بسیج با هفته وحدت فضای معنوی حاکم بر مراسم دوچندان شده است.

 

وی با تشریح برنامه های پیش بینی شده افزود: سخنرانی فرماندهان سپاه در نمازجمعه ها، حضور بسیجیان در نماز جمعه، حمایت از مردم یم و، محکوم کردن سکوت مجامع جهانی در کشتار مسلمانان و راهپیمایی در حمایت از مردم یمن، غبار روبی مزار شهدا، افتتاح طرح های عمرانی سپاه و بسیج، حضور نیروهای قرارگاه سازندگی در اجرای پروژه ها، توجه به کیفیت مراسم و اجرای هفت برنامه زنده تلویزیونی از برنامه های هفته بسیج در قزوین است.

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر استان اظهارداشت: راه اندازی میز خدمت در روستاها و مناطق حاشیه نشین شهر با حضور مسئولان استانی، اجرای طرح ۴۰ پزشک در ۴۰ مسجد و ویزیت رایگان از دیگر برنامه های هفته بسیج است.

طاهرخانی تصریح کرد: در استان با تیم قضایی و بسیج وکلا هماهنگ شده تا مشاوره حقوقی رایگان در اخیتار مردم قرار گیرد و برنامه های ورزشی و فرهنگی، مسابقات قرآنی، دیدار با خانواده شهدا، هم پیش بینی شده است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص برناهه های سازمان بسیج برای ایجاد ارتباط  بین نسل های مختلف بسیج   اظهار کرد : با گذشت نزدیک به چهل سال از پیروزی انقلاب و همچنین فرمان امام برای تشکیل بسیج مستضعفین نسل های مختلفی از بسیجیان در این نهاد مقدس حضور داشته اند که همه این بسیجیان دارای آرمان و اهداف و تفکر مشترک بوده اند لذا نیاز است با اجرای برنامه های ابتکاری ، هنرمندانه و خلاقانه تجربیات بسیجیان نسل های گذشته به نیروی های جوان بسیجی انتقال داده شود.

 معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر استان گفت : البته در هر شرایط باید حرمت و جایگاه  پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت حفظ شود که مجموعه بسیج مستضعفین در این جهت گام بر می دارد.

طاهرخانی تاکید کرد : یکی از برنامه های هفته بسیج حضور پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت در مدارس است که این عزیزان به تشریح شرایط سخت دوران دفاع مقدس بپردازند که چگونه نظام ما با کمترین امکانات و تجهیزات در برابر دنیای استکبار مقاومت کرد و در نهایت به پیروزی رسید بپردازند

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۲۹
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی