باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

سرپرست فرمانداری قزوین معرفی شد

محمد شفیعی  با صدور حکمی از سوی استاندار به عنوان سرپرست فرمانداری قزوین منصوب کرد.
در بخشی از حکم عبدالمحمد زاهدی برای شفیعی آمده است: نظر به مراتب تعهد، و سوابق ارزشمند جنابعالی ،و با توجه به تایید معاون محترم سیاسی، امنیتی و اجتماعی، به موجب این حکم و با حفظ سمت به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان قزوین منصوب می­گردید.
استاندار قزوین در ادامه آورده است: امید است ضمن تلاش در جهت ایجاد تعامل، نظارت و هماهنگی با کلیه نهادها، سازمان ها و دستگاه های کشوری و لشکری در سطح شهرستان و استان و با بهره گیری از استعداد و توانمندی نیروهای لایق، دلسوز و کارآمد، توجه به توسعه پایدار شهرستان و جذب سرمایه­گذار در حوزه­های مختلف، در پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی ایران و منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله­العظمی خامنه­ای (مدظله العالی) و اجرای برنامه­های دولت تدبیر و امید در خدمت­رسانی هر چه بیشتر به مردم شریف شهرستان قزوین موفق باشید.
شفیعی در حال حاضر مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری قزوین است و با حفظ سمت به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان قزوین منصوب شده است.
پیش از این سید علی موسوی در سمت فرماندار قزوین مشغول به خدمت بود که با اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان مجبور به خداحافظی از این سمت شد.
ایرنا
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۲۹
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی