باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

رمضانخانی بخشدار مرکزی شهرستان آوج :

ورود تریلی های ترمز بریده به داخل شهر به کابوس همیشگی ساکنان آوج تبدیل شده است



بخشدار مرکزی شهرستان آوج گفت : مردم شهر آوج  و به ویژه دانش آموزان همواره در معرض خطر بریدگی ترمز تریلی  بوده و نگرانی از بابت امنیت جانی  یکی از دغه دغه ها ی روزمره  زندگی  مردم آوج شده است.

احمد رمضانخانی بخشدار مرکزی شهرستان آوج در گفتگو با ولی اله حسین زاده خبرنگار ما با یادآوری تصادفات مرگبار شهر آوج اظهار داشت : گردنه آوج به عنوان یکی از گرد نه های پر خطر  و حادثه خیز در سطح کشور مطرح است و تاکنون نیز پیگیری های زیادی برای رفع این مشکل صورت گرفته است.

وی ادامه داد: سالهاست یکی از دغدغه هاو نگرانی های شدید مردم شهر آوج ورود تریلی هایی است که از گردنه آوج به داخل شهر می آیند و به دلیل شیب زیاد جاده ،بار غیر مجاز و سرعت بالا ترمزشان بریده و وارد شهر می شوند .

بخشدار مرکز ی شهرستان آوج خاطرنشان کرد :تاکنون ورود این تریلی ها فجایعی در بر داشته و باعث کشته و زخمی شدن ده ها نفر از شهروندان آوج و مسافران شده است که آخرین حادثه مرگبار در تاریخ ۱۵ خرداد ۹۴ رخ داد .

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه بعد از حادثه مرگبار سال 94 همچنان  شاهد ورود تریلی های ترمز بریده به داخل شهر بوده ایم گفت:الحمداله و خوشبختانه بعد از سال 94 کلیه تریلی های که با بریدن ترمز وارد شهر شده اند به طرز معجزه آسایی با فرد یا خودرویی برخورد نداشته و فقط خود واژگون شده اند.

رمضانخانی تصریح ساخت : مردم شهر آوج  و به ویژه دانش آموزان که از عرض خیابان برای رفتن به مدرسه عبور می کنند همواره در معرض خطر بوده و نگرانی از بابت امنیت جانی  یکی از دغه دغه های روزمره  زندگی مردم آوج شده است.

بخشدار مرکز ی شهرستان آوج یادآورشد : پس از اتفاقات تلخ خرداد ۹۴ مقرر شد با دو بانده شدن محور آوج ، رزن ،احداث میدان در ورودی شهر و استقرار پلیس راه در محور ودر بلند مدت احداث جاده کمربندی جهت تردد خودروهای سنگین مشکل و دغه دغه شهروندان آوج به طور اساسی حل شود که متاسفانه تاکنون تمامی پیگیر ها  و تلاش های آقای بابایی صالح نماینده مردم شهرستان های بویین زهرا  وآوج در مجلس شورای اسلامی ، آقای سلیمانی فرماندار شهرستان و بنده بدون نتیجه باقی مانده است

این مقام مسئول افزود : دو سال پیش ‌کلنگ چهار بانده شدن جاده آوج رزن توسط استاندار محترم وقت بر زمین زده شد ولی متاسفانه تا کنون این  پروژه پیشرفت محسوسی نداشته است و همچنان جان و امنیت مردم تهدید می شود. و اگر خدای ناکرده  اتفاق دیگری همانند ۱۵ خرداد ۹۴ رخ دهد به دلیل عدم عمل به وعده ها  تبعات سیاسی و اجتماعی شدید دور از انتظار  نخواهد بود.

وی گفت : عاجزانه از مسئولان استان بویژه مهندس زاهدی استاندار محترم که نگاه ویژه ی به مناطق محروم و دور افتاده از مرکز دارند درخواست داریم  اولا دستورات لازم را در خصوص استقرار پلیس راه به منظور کنترل ماشین های سنگین صادر نمایند ثانیا با اختصاص بودجه از ردیف های ملی  در خصوص چهار بانده کردن محور آوج _ رزن و احداث میدان ورودی به نگرانی چند ساله به حق مردم شهرآوج و مسافران چندین استان  پایان دهند تا مردم انقلابی ،ولایت مدار و مومن آوج در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کنار ها صد ها خدماتی که به برکت انقلاب اسلامی بهره مند شده اند حلاوت و شیرینی این خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی را هم بچشند .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۲۹
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی