باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

چهار مورد تغییر کاربری اراضی در بویین زهرا قلع و قمع شد

مدیر امور اراضی کشاورزی قزوین گفت: چهار مورد تغییر کاربری در زمین های کشاورزی بویین زهرا قلع و قمع و به شکل اولیه بازگردانده شد.

 پرویز عبدی افزود: با قلع و قمع بناهای عیرمجاز ساخته شده در این اراضی، 6 هزار متر زمین کشاورزی در شهرستان بویین زهرا آزاد شد و به حالت اولیه بازگشت.
وی همچنین اظهار داشت: قلع و قمع بناهای غیرمجاز ساخته شده در اراضی یاد شده به استناد مواد موجود در قانون حفظ اراضی زراعی و باغی با حضور نمایندگان از دستگاه قضا، نیروی انتظامی، فرمانداری بویین زهرا و اداره امور اراضی جهاد کشاورزی انجام شد.
مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی قزوین با بیان اینکه با سودجویانی که به زمین های زراعی و باغی آسیب رسانده و آنها را به طور غیرمجاز تغییر کاربری دهند برخورد می کنیم، اظهار داشت: هرگونه ساخت و ساز در زمین های کشاورزی ممنوع و غیرقانونی است.
وی اظهار داشت: سازمان امور اراضی در موارد استثنایی و بنا به ضرورت پس از درخواست متقاضیان و بررسی های لازم اقدام به ارایه مجوز برای تغییر کاربری می دهد که معمولا در زمین های درجه 2 و 3 این مجوز ارایه می شود.
شهرستان بویین زهرا به مرکزیت شهری به همین نام در جنوب شرقی استان قزوین قرار دارد.
ایرنا
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۰۳
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی