باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر



پورقاسم رییس سازمان حمل و نقل همگانی بوئین زهرا و حومه  خبرداد :

نصب تابلوهای پنلی راهنمای ترافیکی  در محورمواصلاتی  شهر بوئین زهرا



پورقاسم  گفت : با توجه به اهمیت  و جایگاه ملی و بین الملی محورهای  بوئین زهرا  نصب تابلوهای راهنمایی درون شهری و برون شهری دردستور کار قرار گرفت.

علی اصغرپورقاسم رییس سازمان حمل و نقل همگانی بوئین زهرا و حومه  در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما با تاکید بر اینکه نصب تابلو های راهنمایی در محورهای مواصلاتی از اهمیت و حساسیت بسیار بالای برخودار است اظهارکرد: نصب  تابلوهای راهنمایی برای انتخاب درست و سریع رانندگان و مسافران جهت  ادامه مسیر و یا توقف از اهمیت و حساسیت بسیاری بالای برخودار است چرا که بعضا عدم وجود تابلوها و نامشخص بودن مسیر ها موجب سرگردانی رانندگان برای انتخاب و ادامه مسیر و وقوع تصادفات مرگبار گردیده است.

وی ادامه داد:  با توجه به اهمیت  و جایگاه ملی و بین الملی محوربوئین زهرا و تردد روزانه نزدیک به 20 هزار وسیله نقلیه از بلوار شهید بهشتی نصب تابلوهای راهنمایی درون شهری و برون شهری دردستور کار قرار گرفت.

رییس سازمان حمل و نقل همگانی بوئین زهرا و حومه  افزود : در این پروژه چهار تابلو با ارتفاع شش متر و بر اساس استاندار راهنمایی و رانندگی و ارتفاع ترافیکی در بلوار شهید بهشتی و یک پایه در بلوار امام خمینی  و یک پایه نیز در بلوار شهید مدافع حرم الیاس چگینی جانمایی و نصب شده است.

پورقاسم سازه پایه تابلو های نصب شده را فلزی و گالوانیزه وهشت وجهی اعلام و خاطرنشان کرد : همچنین تابلو ها به صورت صلیبی و بالای سر هستند که  از فاصله بسیار دور قابل دیده و شناسایی مسیر می باشند.





این مقام مسئول  گفت : در این تابلوها مسیر های برون شهری شهر اشتهارد ، کرج ، تهران  ، ساوه ، قزوین و در تابلو های راهنمایی مسیر های برون شهری مرکز شهر ، ادرات ، شهرداری و .... معرفی و مشخص شده است.

وی در خصوص میزان اعتبار نصب تابلوهای پنلی راهنمای ترافیکی  در محورمواصلاتی  شهر بوئین زهرا گفت : در مجموع جهت خرید و نصب  تابلوهای پنلی راهنمای ترافیکی  در محورمواصلاتی  شهر بوئین زهرا 900 میلیون ریال اعتبار از درآمد های سازمان هزینه شده است .

رییس سازمان حمل و نقل همگانی بوئین زهرا و حومه  افزود : نصب تابلو های مسیر نمای کناری و کنسولی در معابر و شریان های اصلی داخل شهربوئین زهرا  نیز در دستور کار قراردارد که انشااله پس از
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۰۶
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی