باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

پور قاسم رییس  سازمان حمل و نقل بوئین زهرا و حومه خبر داد ؛

پارک آموزش ترافیک کودک شهر بوئین زهرا آماده میزبانی از نونهالان و دانش آموزان برای آموزش های  ترافیکی است .





 رییس  سازمان حمل و نقل بوئین زهرا و حومه  گفت : سازمان حمل و نقل همگانی بوئین زهرا آمادگی دارد برنامه ریزی  مناسب و زمان بندی شده ای  را برای استفاده حداکثری از ظرفیت شهر ترافیک سازمان حمل و نقل بوین زهرا برای علاقه مندان بخصوص مدارس ابتدایی و مهد های کودک ارایه نماید.

علی اصغر پور قاسم رییس  سازمان حمل و نقل بوئین زهرا و حومه در گفتگو با ولی اله حسین زاده  خبرنگار ما با اشاره به بهره برداری از پارک آموزش کودک شهر بوئین زهرا درمجموعه ساختمان  سازمان حمل و نقل بوئین زهرا اظهار کرد : پارک آموزش ترافیک کودک شهر بوئین زهرا  به منظور آموزش مسائل ترافیکی به کودکان و نوجوانان در محوطه سازمان حمل و نقل  در مساحت نزدیک به  1300متر مربع و با اعتباری بیش از 900میلیون ریال  احداث و راه‌اندازی شده است.





وی ادامه داد : پارک ترافیک بوئین زهرا دارای دو بخش نظری و عملی است  که بخش نظری با توجه به برگزاری کلاس‌ها در بین نونهالان و پیش‌دبستانی‌ها است و آموزش عملی نیز با  11 خودروی برقی صورت می‌گیرد.

پورقاسم تصریح کرد: در پارک ترافیکی شهر بوئین زهرا فضاهای مختلف تردد و نصب علائم راهنمایی و رانندگی اخباری و اخطاری نصب شده تا کودکان از دوران کودکی بتوانند این آموزش‌ها را فراگرفته و اجرا کنند.

رییس  سازمان حمل و نقل بوئین زهرا و حومه با اشاره به تعامل و همکاری بین سازمان متبوع خود با حوزه راهنمایی و رانندگی شهرستان بوئین زهرا گفت : با توجه به هماهنگی های به عمل آمده  یکی از کارشناسان با تجربه راهنمایی و رانندگی مسئولیت آموزش های علمی و عملی نوآموزان را در پارک ترافیک بوئین زهرا بر عهده دارد.

این مقام مسئول تصریح کرد : پارک ترافیک سازمان حمل و نقل بوین زهرا روزانه در سه شیفت ظرفیت آموزش 100 نفر از نونهالان و دانش آموزان را دارد.


وی افزود : برای حضور دانش آموزان و نونهالان از شهر هاو روستا های  همجوار  و سایر مناطق استان برای آموزش در پارک ترافیک بوئین زهرا هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد؛  لذا سازمان حمل و نقل همگانی بوئین زهرا آمادگی دارد برنامه ریزی  مناسب و زمان بندی شده ای  را برای استفاده حداکثری از ظرفیت شهر ترافیک سازمان حمل و نقل بوین زهرا برای علاقه مندان بخصوص مدارس ابتدایی و مهد های کودک ارایه نماید.

پورقاسم  افزود: با ایجاد   پارک ترافیک و آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی به کودکان، در آینده شاهد تحولات خوبی در حوزه ترافیک شهر بوئین زهرا خواهیم بود. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۱۳
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی