باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


امینی بخشدار دشتابی خبرداد:

اجرای  روکش آسفالت چهارراه سعید آباد به ارداق.



بخشدار دشتابی گفت : پروژه  روکش آسفالت چهارراه سعید آباد به ارداق به طول 5/1 کیلومتر با اعتباری بالغ بر3 میلیارد ریال در حال انجام است.

 

علیرضا امینی بخشدار دشتابی در حاشیه بازدید از روند اجرای روکش آسفالت چهارراه سعید آباد به ارداق در گفتگو با خبرنگار ما با اعلام اینکه با تمامی مشکلات و کمبود اعتبارات روند اجرای پروژه های عمرانی در بخش دشتابی در حال اجراء است؛ اظهار کرد : یکی از رویکرد های دولت های تدبیر و امید کاهش فاصله مناطق محروم با مناطق برخودار و توسعه یافته است؛  لذا در این دولت توجه ویژه ای به روستا ها و مناطق محروم و کمتر توسعه یافته انجام شده است.

وی ادامه داد: در چند سال گذشته تامین و اجرای زیر ساخت ها درروستا ها در  اولویت برنامه های بخشداری دشتابی قرارداشته  است.

امینی افزود : بر اساس آمار و ارقام و همچنین تحولاتی که در حوزه عمرانی روستا های بخش دشتابی صورت گرفته است شرایط فعلی روستاهای بخش  با گذشته بسیار متفاوت و متحول شده است.

بخشدار دشتابی سپس یکی از پروژه های شاخص عمرانی در بخش را اجرای روکش آسفالت محور های اصلی اعلام کرد و گفت : در حال حاضر روکش آسفالت چهارراه سعید آباد به ارداق به طول 5/1 کیلومتر با اعتباری بالغ بر3 میلیارد ریال در حال انجام است.



 این مقام مسئول سپس ضمن تقدیر از  تلاش ها و پیگیری های  روح اله بابایی صالح نماینده شهرستان و مهندس حق لطفی مدیرکل  راه و شهرسازی استان قزوین  به منظور پیگیری واجرای  روکش آسفالت چهارراه سعید آباد به ارداق خاطرنشان کرد : اجرای روکش آسفالت   چهارراه سعید آباد به ارداق یکی از تقاضاهای و آرزو های چند ساله ساکنین بخش بود که الحمدااله محقق گردید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۱۴
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی