باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی جنوب و غرب قزوین در گرامیداشت روز دانشجو مطرح کرد :

 

دانشجویان موتور محرک و پیشران توسعه و استقلال خواهی کشور هستند

 

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی جنوب و غرب قزوین در گرامیداشت روز دانشجو مطرح کرد :

 

دانشجویان موتور محرک و پیشران توسعه و استقلال خواهی کشور هستند

 

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی جنوب و غرب قزوین گفت: امروز دانشجویان و نخبگان کشور وظیفه دارند در ادامه  حرکت عدالت خواهانه و استقلال طلبانه شهداء دانشجو، با تقویت پایه های علمی و پژوهشی ، کشور را در عرصه های مختلف بخصوص در زمینه اقتصادی از وابستگی نجات دهند.  

به گزارش ولی اله حسین زاده خبرنگار ما با همت دانشگاه آزاد اسلامی  بوئین‌زهرا، با حضور جمعی از مسئولان شهرستان بوئین زهرا ،دکتر رضا شعبان نژاد ریس دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا ، سرهنگ ملک محمدی فرمانده سپاه شهرستان امام حسین (ع) بوئین زهرا ، نادری بخشدار مرکزی شهرستان بوئین زهرا ، فرماندار و جمع دیگری از مسئولان و همچنین  اساتید و دانشجویان مراسم گرامیداشت روز دانشجو در سالن همایش‌های این واحد دانشگاهی برگزار شد.‌



در این مراسم دکتر رضا شعبان نژاد سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی جنوب و غرب استان قزوین ضمن خیر مقدم و تبریک 16 آذرماه روز دانشجو اظهار کرد : دانشجویان کشور ما همواره در خط مقدم عدالت خواهی  و استکبارستیزی قرار داشته اند که یکی از مصادیق استکبار ستیزی دانشجویان را می توان در 16آذرسال 1333 نام برد.

وی افزود : علی رغم اینکه فضای جامعه و کشور در دوران رژیم گذشته بسیار امنیتی و سنگین بود اما دانشجویان با شهامت و شجاعت در برابر ظلم ، ستم ، بی عدالتی  و وطن فروشی حاکمان نالایق ایستادگی ومبارزه کردند  و در میسرآرمان ها و ارزش های جامعه   از جان خود نیز گذشتند .



شعبان نژاد تاکید کرد: روز دانشجو  یاد آور مقطعی از تاریخ مبارزات ملت ایران ضد سیاست‌های مداخله جویانه آمریکا در ایران است، از این رو، واقعه 16 آذر در شکل‌گیری و هویت‌بخشی به مبارزات دانشجویی در ایران از اهمیت خاصی برخوردار است.

این مقام مسئول بیان داشت : برخورداری از گفتمان استکبار ستیزی و آرمان‌گرایی دینی و انقلابی، برجسته ترین شاخصه‌های جنبش دانشجویی ایران از زمان شکل‌گیری تا به امروز است.

شعبان نژاد ادامه داد: بدون تردید همانگونه که به درستی 16 آذرما ه درسالروز شهادت سه دانشجوی عدالت خواه در  تقویم کشور   به نام روز دانشجو نامگذاری شده است این نامگذاری و گرامیداشت روز دانشجویان همواره در کشور ما ماندگار خواهد بود.

وی ادامه داد : در واقع 16 آذرماه روز یاداوری فریاد  استکبار ستیزی قشر فرهیخته جامعه از امریکا بوده است که این روحیه استکبار ستیزی حتی قبل از انقلاب در وجود دانشجویان بوده  و همچنان نیز ادامه دارد.



رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا خاطرنشان کرد  کرد : با توجه به اینکه 16 اذرماه روز دانشجو نامگذاری شده است نقش دانشجویان در هشت سال دفاع مقدس نقش تاثیر گذار و بی بدیل بوده است.

 سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی جنوب و غرب استان قزوین نقش دانشجویان را در استقلال و خودکفایی و توسعه کشور را مهم و راهبردی دانست و گفت : امروز دانشجویان و نخبگان کشور وظیفه دارند در ادامه  حرکت عدالت خواهانه و استقلال طلبانه شهداء دانشجو، با تقویت پایه های علمی و پژوهشی کشور را در عرصه های مختلف بخصوص در زمینه اقتصادی از وابستگی نجات دهند.

وی تاکید کرد : دانشجویان موتور محرک و پیشران توسعه و استقلال خواهی کشور هستند.

در پایان این مراسم ضمن تجلیل از دانشجویان برتر ، مسئولان و دانشجویان و اساتید دانشگاه ازاد اسلامی بوئین زهرا  با حضور در یادمان شهداء گمنام به مقام شامخ شهداء ادای احترام کردند



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۱۴
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی