باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

برپایی بازارچه خیریه توسط کانون دانشجویی دانشگاه آزاد تاکستان




در تاکستان انجام شد؛

برپایی بازارچه خیریه توسط کانون دانشجویی دانشگاه آزاد تاکستان

دومین بازاچه خیریه یک لقمه مهربانی به همت کانون دانشجویی شهروند مسئول وابسته به دفتر امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان برگزار شد.

آیین افتتاح بازاچه خیریه با حضور رضا شعبان‌‌نژاد رئیس دانشگاه  آزاد اسلامی واحد تاکستان و اعضای هیأت رئیسه و جمعی از استادان و دانشجویان برگزار شد.

 شعبان‌نژاد در این مراسم با اشاره به اینکه دانشجویان، ۱۶ آذر با خلق حماسه‌ای بزرگ و ماندگار قدم‌های بلندی را در راستای پیروزی انقلاب اسلامی برداشتند گفت: دانشجو همواره برای مبارزه با ظلم و ستم هوشیار و بیدار است و برای تحقق استقلال و آزادی، خون خود را نیز نثار کشور و رهبر می‌کند.

وی به عمل خداپسندانه دانشجویان گروه شهروند مسئول واحد تاکستان در برپایی بازارچه خیریه غذا با هدف کمک به کودکان کار اشاره و تصریح کرد: بسیار خرسندم که دانشجویان این دانشگاه به‌ویژه بسیج دانشجویی و  کانون شهروند مسئول با حمایت معاونت فرهنگی و دانشجویی، بازارچه خیریه را به نفع نیازمندان برپا کرده‌اند.

 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان افزود: قطعاََ این برنامه در راستای فعالیت‌های اجتماعی دانشجویان بوده که سبب تقویت روحیه کار جمعی است.

 در این نمایشگاه تعدادی از دانشجویان با طبخ و تزئین غذاها و دسرهای متنوع و فروش آنها، درآمد حاصل از فروش را به نیازمندان و کودکان کار، اهدا خواهند کرد.

آنا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۱۴
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی