باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


پورقاسم رییس سازمان حمل و نقل همگانی بوئین زهرا و حومه  خبرداد :

پروژه احداث پمپ بنزین شهر بوئین زهرا آماده کلنگ زنی



پورقاسم  گفت : شهرداری و سازمان حمل و نقل همگانی بوئین زهرا در دوره جدید احداث پمپ بنزین را در دستور کار قراردادند که خوشبختانه پس از ماه ها تلاش و پیگیری مقدمات  احداث پمپ بنزین در مجاورت جایگاه سی ان جی فراهم شده است.

علی اصغرپورقاسم رییس سازمان حمل و نقل همگانی بوئین زهرا و حومه  در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما با اشاره به موقعیت استراتژیک محور های مواصلاتی شهر بوئین زهرا اظهارکرد: روزانه چند هزار وسیله نقلیه از محور های مواصلاتی شهر بوئین زهرا تردد می کنند که این میزان تردد علاوه بر تردد رانندگان سایر شهر های همجوارو شهروندان شهر بوئین زهرا  است

وی ادامه داد: بدون تردید تامین و تهیه سوخت حجم گسترده و زیاد وسایل نقلیه در محور های مواصلاتی شهر بوئین زهرا و همچنین شهروندان شهر مشکل و حساس است

رییس سازمان حمل و نقل همگانی بوئین زهرا و حومه  افزود : شهرداری بوئین زهرا در راستای خدمت رسانی به شهروندان و مسافران تاکنون   دو ایستگاه سی ان جی رادر ورود های شهر  احداث کرده است ؛ که در حال حاضر مسافران و رانندگان در خصوص تهیه سوخت سی ان جی هیچ گونه شکلی ندارند.

پورقاسم خاطرنشان کرد : یکی از مطالبات به حق  شهروندان بوئین زهرا و رانندگان شهرستان احداث  پمپ بنزین در محدوده شهر بوئین زهرا بوده است.

این مقام مسئول  گفت : هم اکنون  شهر بوئین زهرا دارای یک پمپ بنزین است که بعضا شهروندان به دلیل حجم زیاد رانندگان و مراجعه کنندگان در خصوص سوخت بنزین باید در صف های طولانی منتظر باشند.

وی گفت : شهرداری و سازمان حمل و نقل همگانی بوئین زهرا در دوره جدید یا توجه به نیاز ضروروی شهروندان و مسافران احداث پمپ بنزین جدید ی را در دستور کار قراردادند که خوشبختانه پس از ماه ها تلاش و پیگیری مقدمات  احداث پمپ بنزین در مجاورت جایگاه سی ان جی فراهم شده است.




رییس سازمان حمل و نقل همگانی بوئین زهرا و حومه  افزود : با توجه به شرایط جدید پیش بینی می گردد که احداث پمپ بنزین سازمان حمل و نقل بوئین زهرا به بیش از20 میلیارد ریال اعتبار مورد نیازداشته باشد .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۱۶
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی