باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
فضای استفاده از مدیران جوان در بدنه اجرایی کشور مهیا شده است

 نماینده بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی گفت: قانون منع بکارگیری بازنشستگان فرصت مناسبی برای استفاده از مدیران در بدنه اجرایی کشور فراهم کرده است.

 روح الله بابایی صالح در نشست شهرداران و دهیاران با جمالی نژاد معاون عمران و توسعه شهری وزارت کشور که در استانداری برگزار شد اظهارداشت: قانون منع بکارگیری بازنشستگان منشا خیر شد تا جوانان وارد عرصه خدمت شوند.

وی بیان کرد: بات اجرای این قانون بستر خوبی برای استفاده از مدیران جوان در بدنه اجرایی کشور مهیا شده و امیدواریم نشاط بیشتری در فضای اجرایی ایجاد شود.

بابایی صالح گفت: وضعیت روستاها و شهرهای کوچک امروز بسختی می گذرد و نبود اعتبار و امکانات موجب شده تا شهرداران با چالش  مدیریت کنند.

وی اضافه کرد: از ۲۶ شهر استان قزوین تعداد ۱۹ شهرداری با مشکلات جدی مواجهند و اگر حمایت نشوند موجب نارضایتی مردم خواهد شد.

نماینده بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی گفت: بسیاری از روستاهای دور افتاده در استان شرایط خوبی ندارند و علیرغم این که دولت با تحمل مشکلات خدماتی در شهرهای کوچک و روستاها ارائه کرده اما همچنان مناطق محروم زیادی داریم که نیازمند توجه بیشتر است.

وی اظهارداشت:شهرستان آوج از جمله ۳۱ شهر محروم کشور است که نیازمند توجه بیشتر است تا از محرومیت خارج شود و با این اعتبارات استانی قادر به پاسخگویی به نیازها نیستیم.

بابایی صالح یادآورشد: در فصل بودجه اگر همکاری باشد می توان بخشی از نیازها را برطرف کرد و در این میان بازنگری در طرح های جامع شهری نیز ضروری است تا مشکلات کمتر شود.

نماینده بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فرصت مسئولیت ها بسیار کوتاه است و مدیران و ما نمایندگان باید حواسمان باشد که با همه توان به مردم خدمت کنیم و از روز حساب بترسیم و بدانیم همه باید حساب پس بدهیم.

در این جلسه مسعود نصرتی جانشین معاون توسعه شهری وزارت کشور، داود محمدی، بهمن طاهرخانی و روح الله بابایی صالح نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، علی فرخزاد معاون عمرانی استانداری، صفری شهردار قزوین، مدیران کل کل دفاتر شهری و روستایی استانداری، شهرداران و دهیاران نیز حضور داشتند.

مهر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۱۷
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی