باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


نتایج برداشت های بی رویه از آب سفره های زیر زمینی در شهرستان بوئین زهرا :

 

بحران فرونشست زمین در‌ بویین‌زهرا /«فتح آباد» شدیدترین نشست را دارد.//آیا مردم بوئین زهرا مجبور به مهاجرت خواهند شد// آیا روستا های بخش مرکزی شهرستان بوئین زهرا در عمق زمین بلعیده خواهند شد ؟

 

فرونشست زمین در شهرستان بویین‌زهرا همچنان نگران کننده بوده و در برخی از روستاها اوضاع بحرانی به نظر میرسد.‌

 

عبدالرضا خدایاری معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار بویین‌زهرا به همراه کیاحیرتی رییس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان و صمیمی کارشناس ارشد فرمانداری از اراضی روستای فتح آباد که اخیرا دچار فرونشست شدیدی شده است بازدید نمودند.




پدیده فرونشست زمین طی چند سال اخیر و در بخش‌های مختلف شهرستان بویین‌زهرا و به‌ دنبال تشدید اثرات خشکسالی و افت سطح آب‌های زیرزمینی و افزایش سطح برداشت آب از چاه‌های کشاورزی و برداشت‌های بی‌رویه و بدون برنامه، آغاز شده و مدام در حال افزایش است.

در این مدت شاهد اعلام گزارشهای متعددی پیرامون وضعیت فرونشست در روستاهای مختلف شهرستان بوده ایم به گونه ای که وضعیت این پدیده در برخی از روستاهای شهرستان از جمله فتح آباد و خونان، بحرانی به نظر میرسد.

کانال بوئین زهرا نیوز




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۱۸
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی