باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

بابایی صالح رئیس مجمع نمایندگان مردم استان قزوین در مجلس شورای اسلامی:

مطالبه مردم از استاندار، انتخاب معاونت سیاسی و امنیتی بومی برای استانداری قزوین است.




 رئیس مجمع نمایندگان مردم استان قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: در سطح استان قزوین نیرو های بسیار خوب، توانمند ، کا ربلد و متعهد و همراه دولت تدبیر و امید  برای پست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری وجود دارند که امیدواریم اقای زاهدی از این نیرو ها  با توجه به شرایط حساس پیش رو انتخاب کند.

روح اله بابایی صالح نماینده مردم شهرستان های بوئین زهرا  و آوج در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان مردم استان قزوین در مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با ولی اله حسین زاده خبرنگار ما با اشاره به رای اعتماد هیئت دولت به آقای آشناگر معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین به عنوان استاندارجدید  استان سمنان اظهار کرد : ابتداء لازم می دانم از زحمات و تلاش های آقای آشناگر در استان قزوین تشکر داشته باشم و همچنین کسب رای اعتماد هیئت دولت را به عنوان استاندار استان سمنان که زادگاه رئیس جمهور نیز است را به آقای آشناگرتبریک عرض می کنم.

وی ادامه داد: استان قزوین هر چند از نظر وسعت  خیلی بزرگ نیست و به عنوان  استان نوپا محسوب می گردد ؛ اما از لحاظ سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی و سایر ظرفیت های در موقعییت های  بسیار خوبی قراردارد ؛ به همین لحاظ مدیریت در استان قزوین باعث آبدیده تر و کارآمدترشدن مدیران  می شود   به همین دلیل است که تاکنون مدیران زیادی از استان قزوین به سطوح بالای مدیریت  ملی و منطقه ای از جمله حوزه استانداری  ها دست پیدا کرده اند.

 رئیس مجمع نمایندگان مردم استان قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت : مردم استان قزوین  مردمانی مهمان نواز و نجیب هستند که همواره با روی گشاده از مهمانان خود پذیرایی کرده اند و حضور گسترده مدیران و نیرو های سایر استان ها در حلقه مدیریت  استان قزوین نشان دهنده فرهنگ بالای مردم و همچنین باور این موضوع است که همه ایران سرای ما است و همه ما یک ملت واحد و متحد هستیم ؛ اما انتظار طبیعی مردم استان این است که در حلقه میریت استان از نیرو های متعهد ، کار آمد و با انگیزه بومی  استفاده شود.



نماینده مردم شهرستان های بوئین زهرا  و آوج در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : اینک که آقای آشناگر به عنوان استاندار استان سمنان برگزیده شده اند مردم و دلسوزان استان از آقای زاهدی که تجربه زیادی در حوزه استانداری ها برخودار است انتظار دارند که  معاون جدید سیاسی و امنیتی استانداری قزوین   از مجموعه ی نیرو های بومی و شایسته استان که آشنایی و اشراف دقیقی به استان دارند انتخاب شود.

بابایی صالح افزود : با توجه به شرایط جدید پیش آمده نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی نشستی در این خصوص خواهند داشت تا گزینه های مورد نظر را به آقای زاهدی پیشنهاد دهند.  

عضو هیئت رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : در سطح استان قزوین نیرو های بسیار خوب، توانمند ، کا ربلد و متعهد و همراه دولت تدبیر و امید  برای پست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری وجود دارند که امیدواریم اقای زاهدی از این نیرو ها  با توجه به شرایط حساس پیش رو انتخاب کند.

وی یادآور شد : البته طبق قانون مسئولیت و اختیار انتخاب معاون سیاسی و امنیتی استانداری در اختیار وزیر کشور و استاندار است اما انتظار این است که مسئولان مربوطه حساسیت ها ، مطالبات و انتنظارات به حق مردم استان را در این خصوص مورد توجه قراردهند.  

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۲۳
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی