باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک:
 نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در پایان تاکید کرد: از استاندار محترم درخواست داریم که برای این پُست از افراد بومی استان قزوین انتخاب کنند.




 حمیده زرآبادی  در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری قزوین که از سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: خیلی‌ها فقط به اینکه بانوان در استان پست گرفتند نگاه می‌کنند اما من به عنوان کسی که مرجع به نوعی شکایات و رضایتمندی مردم در سطح حوزه انتخابیه‌ام هستم می‌گویم؛سطح بهره وری و رضایتمندی درحوزه‌هایی که خانم‌ها منصوب شدند قابل تحسین است.

وی افزود: افرادی که به ما مراجعه می‌کنند این رضایتمندی را دارند و این نشاندهنده توانمند، بهره‌وری، شایستگی و عملکرد مثبت مدیران خانم در استان است.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: خانم ربیعی اولین بانوی بخشداری بودند که عملکرد شایسته‌ای در کار اجرایی داشتند و در ارزیابی‌ها و رتبه بندی بخشداری‌ها رتبه بسیار خوبی را کسب کردند و امروز برای هدایت دفتر امور بانوان استان انتخاب شدند.

زرآبادی گفت: انجام درست  کارها علی رغم اینکه مردانه تلقی می‌شود اما به جنسیت بستگی ندارد بلکه به توانمندی، تخصص و دلسوزی افراد وابسته دارد .

وی بیان کرد: انتظار داریم توجه به بخش‌های مدنی و حوزه بانوان پررنگ‌تر باشد و از ظرفیت داخلی هر بخشی برا ارتقاع ان استفاده شود.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک تصریح کرد: به همه مدیران توصیه می‌کنیم این کادرسازی را انجام دهند چراکه خیلی از کارشناسان مسیر پیشرفتی را ترسیم نمی‌کنند.

زرآبادی بیان کرد: اگر کادرسازی از داخل مجموعه باشد به دلیل شناخت پرسنل، عملکرد و بهره روی بهتر خواهد بود و رعایت این نکته در انتصابات باعث ایجاد انگیزه و ارتقاع بهره وری می شود و رضایتمندی مردم را به دنبال دارد.

وی با اشاره به دفتر بازرسی استانداری که خانم مرادیان به مدیریت این بخش منصوب شد، اظهار کرد: دفتر بازرسی به ویژه در بحث رضایتمندی مردم خیلی تاثیرگذار است چراکه عملکرد تمامی دستگاه‌ها در دفتر بازرسی بررسی می‌شود.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک گفت: اگر رضایتمندی قرار است در سطح استان برقرار باشد یکی از منشاهای آن دفتر بازرسی است و اگر دقت و نظارت با دقت نظر انجام شود قطعا این نتیجه حاصل خواهد شد.

زرآبادی خاطرنشان کرد: خیلی‌ها در جامعه نسبت به این موضوع اعتراض دارند که شاید نظارت‌ها دقیق نیست و شاهد این مشکلات هستیم بنابراین وظیفه این حوزه سنگین است.

وی در ادامه جلسه ابراز کرد: خوشبختانه پست معاونت سیاسی استانداری قزوین یک پست استاندارساز بوده است چراکه شاهد بودیم آقای شاهرخی به عنوان استاندار همدان منتخب شدند و امروز هم آقای آشناگر بر منسب استانداری سمنان نشستند که تبریک می‌گوییم.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در پایان تاکید کرد: از استاندار محترم درخواست داریم که برای این پُست از افراد بومی استان قزوین انتخاب کنند تا باعث دلگرمی مردم شود و این پیشرفت‌ها به صورت مستمر رخ دهد.

شاخص نیوز

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۲۳
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی