باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

رئیس دانشگاه آزاد تاکستان:

وحدت حوزه و دانشگاه از جدی‌ترین مطالبات انقلاب اسلامی است


وحدت حوزه و دانشگاه از جدی‌ترین مطالبات انقلاب اسلامی است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه جنوب و غرب استان قزوین وحدت حوزه و دانشگاه را یکی از جدی‌ترین مطالبات انقلاب اسلامی دانست.

 رضا شعبان‌نژاد همراه معاونان و جمعی از استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان  با حضور در حوزه علمیه  شهید مصطفی خمینی (ره) تاکستان با آیت‌الله علی اسلامی امام جمعه تاکستان، حجت‌الاسلام خدابخشی رئیس حوزه علمیه و تعدادی از اساتید حوزه علیمه دیدار کرد.

وی در این دیدار با گرامیداشت سالروز  شهادت  شهید  مفتح و هفته وحدت حوزه و دانشگاه بر ضرورت  ارتباط بیش از پیش حوزه و دانشگاه تأکید و اظهار کرد: فعالیت علمی و فرهنگی  بسیار ارشمندی به مدد تلاش استادان حوزه و دانشگاه  انجام شده است که هر کدام نقش به‌سزایی در توسعه و پیشرفت کشور دارند؛  اما اگر این اقدامات با  وحدت و انسجام  روزافزونی بین این دونهاد علمی، فرهنگی و مذهبی صورت بگیرد، یقیناً آثار و برکات بیشتری داشته و ثمرات آن ملموس‌تر خواهد بود که در نهایت موجب شتاب‌بخشی توسعه و  پیشرفت کشور می‌شود.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه جنوب و غرب استان قزوین افزود: از گذشته‌های دور این دو نهاد علمی و فرهنگی و مذهبی ارتباط نزدیکی داشته‌اند و  این مهم  در به برکت پیروزی انقلاب اسلامی تقویت شده  تا هر دو نهاد در سایه اتحاد و همدلی  و تبادل اطلاعات و همفکری بین استادان این دو مرکز علمی، فرهنگی و مذهبی در زمینه‌های مختلف  بهتر و قوی‌تر از گذشته عمل کنند.

شعبان‌نژاد  بیان کرد: امروز افتخار داریم  که دانشگاه آزاد اسلامی از حضور روحانیت به‌خوبی  در حوزه‌های فرهنگی و علمی بهره گرفته است.

 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان با ذکر این مطلب که وحدت حوزه و دانشگاه یکی از جدی ‌ترین مطالبات انقلاب اسلامی است، بیان کرد: وحدت حوزه و دانشگاه به عنوان یکی از دغدغه‌‌های اصلی جامعه اسلامی است و هدف اصلی از وحدت حوزه و دانشگاه رسیدن به جامعه پیشرفته اسلامی است که این دو مرکز علمی باید  در راستای تحقق آن گام بردارند.

در پایان این نشست و  پس از برگزاری کلاس درس  آیت‌الله اسلامی از  روحانیون حاضر در جلسه توسط  رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان تجلیل شد.


انا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۲۹
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی