باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

امام جمعه الوند
تصمیمات پشت پرده شورای شهر الوند نگران کننده است/نصب بنر در میادین شهر پاسخگویی به مردم نیست
امام جمعه الوند با بیان اینکه شورای شهر الوند از هفته گذشته هیچ پاسخی به موضوعات مطرح شده در نماز جمعه نداده‌اند گفت: نصب بنر در میادین شهر پاسخگویی به مردم شهر نیست بلکه خبرنگاران باید به صورت آزاد و مستقل در صحن شورا حضور داشته باشند.

جت‌الاسلام مهدوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر الوند اظهار کرد: هفته آینده مسئولین درمانی تامین اجتماعی استان برای بررسی مشکلات مردم به نماز جمعه شهر الوند دعوت شده‎اند

وی با اشاره به فرارسیدن شب یلدا افزود: امشب اولین شب زمستان است و طبق سنت‌های ما در این شب جشن سرور صله رحم برپا می‌شود اما در این شب‌ها با گرانی کالا و اجناس باید به فکر نیازمندان نیز باشیم.

امام جمعه الوند تأکید کرد: متاسفانه در حالی که شاهد کاهش قیمت دلار هستیم، اما متأسفانه اما همچنان قیمت اجناس و کالا پایین نیامده است.

وی با اشاره به اینکه در آستانه میلاد حضرت مسیح(ع) هستیم، بیان کرد: حضرت مسیح(ع) پیامبر دوستی و مهربانی بوده است اما هم اکنون سران مدعی مسیحیت در حال ظلم و جنایت هستند و خود را نیز پیرو آن پیامبر می دانند.

حجت‌الاسلام مهدوی عنوان کرد: برخورد زشت و زننده یک نماینده مجلس با کارمند گمرک بسیار ناگوار بوده و نمایندگان باید ادب را بیشتر از هر شخص دیگر رعایت کنند.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه مجلس برای این موضوع جلسه غیرعلنی برگزار کرده است و نماینده سروان موضوع را قومی و مذهبی جلوه داده است که این موضوع به هیچ عنوان قابل قبول نیست بلکه کارمند گمرگ به قانون عمل کرده است.

امام جمعه الوند با اشاره به خروج نیروهای امریکایی ازسوریه  تصریح کرد: خروج نیروهای آمریکای از سوریه پیروزی بسیار بزرگی برای رئیس جمهور سوریه و نیروهای مقاومت محسوب می شود.

وی گفت: اروپا درماجرای برجام و در با دولت آمریکا همراهی می کند و در رفع تحریم ها اتفاقی رخ نداده است و این نیاز است دولتمردان ما پیگیری جدی‌تری در روابط خود با کشوران اروپایی داشته باشند.

حجت‌الاسلام مهدوی افزود: در یمن زنان و کودکان بیمارستان ها رو بمباران می کنند هیچ کس سخنی از حقوق بشر نمیکند اما به ایران بابت موضوع حقوق بشر اتهام وارد می کنند.

وی با بیان اینکه تصمیمات پشت پرده شورای شهر الوند نگران کننده است و خبرهای خوبی از این تصمیمات به گوش نمی رسد، اظهار کرد: ما از شورای شهر الوند و شرکت شهر صنعتی البرز انتظارات جدی داریم  امااز هفته پیش هیچ واکنشی از این مسئولین برای رفع مشکلات شهر و مردم ندیده‌ایم.

امام جمعه الوند اضافه کرد: بنر چسباندن در مرکز شهر پاسخگویی محسوب نمی شود بلکه باید خبرنگاران به صورت آزاد و غیر گزینشی در صحن شورای شهر شرکت کرده و مردم را از تصمیمات آن ها به صورت مستقل آگاه کنند

وی بیان کرد: سه ماه از تصویب در اختیار قرار دادن سرویس مدرسه برای دانش آموزان استثنایی گذشته است اما هنوز در شورای شهر این مصوبه در دستور کار قرار نگرفته است.

وی در پایان با بیان اینکه نماز جمعه محلی برای بررسی و حل مشکلات مردم باید باشد یادآور شد: از معاونت درمان تأمین اجتماعی استان دعوت شده تا در هفته آینده با حضودر نماز جمعه الوند به مردم در رابطه با مشکلات تأمین اجتماعی، دارو و درمانگاه‌ها توضیح و راهکار ارائه دهند.

فارس

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۰۱
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۱)

۰۱ دی ۹۷ ، ۱۹:۲۴ مدافع ولایت
نماینده  آقای ریس کمسیون حساس ونظارتی  نودمجلس   با مهره چینی دارند برای انتخابات  آینده مهره چینی می کنند زهی خیااااااااال باطل!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی