باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

استاندار قزوین:

مجوز جذب نیرو در شهرداری های قزوین صادر نمی شود

استاندار قزوین گفت: با توجه به مشکلات درآمدی و اقتصادی و تذکر دستگاه های نظارتی هیچ مجوزی برای جذب نیروهای جدید در شهرداری های استان صادر نمی شود.

عبدالمحمد زاهدی روز چهارشنبه در دیدار با شهرداران استان قزوین که در استانداری برگزار شد، افزود: جذب نیرو در شهرداری های استان قزوین تنها باید به نیروهای متخصص و کارآمد که در شهرداری ها حضور ندارند محدود شود.
وی گفت: در این شرایط اقتصادی که پرداخت حقوق کارکنان با مشکل مواجه است نباید سعی کنیم نیروی جدید به مجموعه شهرداری ها اضافه شود.
زاهدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: دشمنان ایران به ویژه رییس جمهوری خیره سر آمریکا اعلام کرده است که نظام جمهوری اسلامی نمی تواند چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن بگیرد و باید بر خلاف نظر وی با اطلاع رسانی دقیق و وسیع برای برگزاری این جشن پیروزی اقدام کنیم.
وی اضافه کرد: شهرداران باید با ابتکارات جدیدتری نسبت به سالهای گذشته برای تزیین فضای شهری و برگزاری برنامه های جنبی در این زمینه اقدام کنند تا مردم فضای شاد و امیدآفرین پیروزی انقلاب اسلامی را احساس کنند.
ایرنا
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۰۵
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی