باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


جولان کامیون و تریلی در معابر اصلی شهر بوئین زهرا 





در اغلب شهر های کشور بر اساس مصوبه   شورای ترافیک استان ها و شهرستان ها  ،تردد خودروهای سنگین اعم از کامیون و تریلی در داخل شهر ها بخصوص از ساعت ۶ صبح تا ۲۱ شب ممنوع است . و با متخلفان و خودروهای سنگینی که این مصوبه را رعایت نکنند  برخورد شده و  خودروهای متخلف توقیف و به پارکینگ هدایت می شود. 

اجرای این طرح  از  آلودگی هوا و آلودگی صوتی جلوگیری می کند و همچنین  تسهیل در تردد شهروندان، بهبود ترافیک شهری و آرامش مردم و حفظ زیرساخت های شهری را به همراه خواهد داشت.

اما متاسفانه شهروندان  بوئین زهرا در تمام طول شبانه روز شاهد تردد کامیون و تریلی در معابر اصلی شهر بویژه در بلوار امام (ره)  که یکی از شریان های اصلی و پر ترافیک شهر محسوب می باشد؛  هستند .

رانندگان کامیون و تریلی ها  بدون نگرانی و با خیال آسوده معابر اصلی شهربوئین زهرا بخصوص بلوار امام (ره) را محل جولان و تاخت و تاز خود قرارداده اند و محموله های  شن و ماسه و  خاک های معدنی را که از معادن  روستا های همجوار بارگیری کرده اند ؛ از مرکز شهر عبورمی دهند.

لذا شهروندان بوئین زهرا ازاعضای  شورای ترافیک شهرستان بوئین زهرا درخواست دارند اگر مصوبه ی در خصوص ممنوعیت تردد کامیون ها و تریلی  ها وجود ندارد در اولین جلسه خود نسبت به مطالبه شهروندان در خصوص ممنوعیت و سامان دهی تردد کامیون ها و تریلی ها اقدام لازم را انجام دهند و اگر مصوبه ی برای ممنوعیت تردد کامیون و تریلی ها  در داخل شهر وجود دارد،  نظارت دقیق تری  در جهت  اجرای مصوبات خود داشته باشند.

البته از اجرای ممنوعیت پارک خودرو های سنگین در داخل شهر و هدایت آنها به پارکینگ بیرون شهر تقدیر و تشکر می گردد؛  هرچند بر اجرای این طرح و مصوبه خوب نیز نظارت بیشتری لازم است.  

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۱۹
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی