باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

امام جمعه الوند:




خطیب نماز جمعه شهر الوند وجود فساد در شورای شهر الوند را اعم از فساد مالی و اخلاقی را مایه ننگ و بازی با آبروی این شهر دانست.

 حجت‌الاسلام مهدوی در خطبه‌های نمازجمعه شهر الوند گفت: سال گذشته یکی از اعضای شورای شهر الوند را به اتهام زمین‌خواری و غیره دستگیر کردند. به تازگی یکی دیگر از اعضای شورای شهر به جرم اخلاقی دستگیر شده که این موضوع، ننگ بزرگی برای شهر الوند محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه ما به عنوان مردم، نسبت به انتخاب‌ها مسئول هستیم و نباید اجازه دهیم افراد فاسد وارد شورای شهر شوند، اظهار داشت: وقتی که وضعیت اعضای شورای شهر الوند این گونه باشد، طبیعی است شهرداری انتخاب می‌شود که یک سال است، نسبت به حضورش بحث وجود دارد.

خطیب نماز جمعه الوند خطاب به شورای شهر الوند تصریح کرد: چرا در زمان انتخاب شهردار درست بررسی نکرده‌اید که لازم است دستگاه‌های نظارتی نیز باید پاسخگویی این گونه انتخاب‌ها باشند.

مهدوی ادامه داد: باید فردی که نسبت به ولایت و انقلاب ارتباط دارد، انتخاب شود چراکه باندبازی و لابی‌گری که شهردار انتخاب نمی‌شود. ما نسبت به این مردمی که شهید داده‌اند و در تمامی صحنه‌ها حضور دارند  و نسبت به رزمندگان و خانواده‌های شهدا مسئولیت داریم و اجازه نداریم با آبروی شهر بازی کنیم.





وی با بیان اینکه تخلف شورا و شهردار، شخصی نیست بلکه آبروی یک شهر است، خاطرنشان کرد: شهردار سابق شهر الوند را نیز بازداشت کردند و این هم از وضع شورای شهر است چرا با آبروی شهر بازی می‌شود. این شهر با وجود شهرک صنعتی طمع بسیاری از افراد است و برای تصاحب کرسی‌های شورای شهر باید حواسمان باشد؛ از سویی مردم باید در انتخاب خود دقت کرده و دستگاه‌های امنیتی باید مراقب باشند.

امام جمعه الوند افزود: از مسئولان دستگاه قضایی شهرستان الوند که با اقتدار و قاطعانه با مفسدین برخورد کرده‌اند، تشکر می‌کنم.

وی به کسانی که می‌خواهند زمین‌خواری کنند و به کسانی که می‌خواهند مردم را فریب دهند، هشدار داد و ابراز داشت: دیگر از این اتفاقات نباید در شهرستان الوند رخ دهد. مسائل مذکور، درد است و بنده که چهار ماه است شهروند این شهرهستم، موجب شرمندگی است که این گونه اخبار درباره مفسدین منتشر می‌شود که باید از خودمان خجالت بکشیم.

ایلنا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۲۲
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۱)

۲۲ دی ۹۷ ، ۰۹:۳۶ مدافع ولایت
باسلام درود خدا  بر این امام جمعه انقلابی قابل توجه ائمه جمعه محترم استان که خودشون را برابر مدیران نالایق ویافاسد به محافظه کاری زدندو اینکه پیگیرررردررررری شود چرا نداری چی آقای داوود محمدی ومسئولین برای استان از شورای مسئله دار وشهردار پرحاشیه حمایت کامل می کنند آیا نباید این شورررررررررا منحل شودواینکه مسئولین استانداری یعنی میقانی وفلاح کارشناس مسئول شوراها و مرادی مدیرکل بازنشسته سیاسی استانداری در هیئت مدیره  شهرصنعتی البرز چی می کنند آیا وقت برخورد با این جماعت ازسوی نهادهای نظارتی فرا نرسیده است
مدیر محترم وآزاده وبلاگ جناب حسین زاده خواهشمنداست برای مردم نقش اینها وارتباطشون را با شهرداری وشورای الوند روشن کنید در واقع موافقان به زوایای تاریک قضیه بیاندازید 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی