باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


لشگری مسئول روابط عمومی دانشگاه فنی و مهندسی بوئین زهرا:

 حادثه اتوبوس دانشجویان هیچ گونه مصدوم جدی به همراه نداشته است .




لشگری گفت : در حادثه اتوبوس دانشجویان   هیچگونه خسارت جانی وجود نداشته  است و تنها یکی از دانشجویان دختر به دلیل استرس ناشی از این اتفاق دچار سردرد شده بود که سرپایی درمان می شود.


افشین لشگری مسئول روابط عمومی دانشگاه فنی و مهندسی بوئین زهرا در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به بازتاب گسترده و بعضا نادرست و غیر واقعی از حادثه اتوبوس دانشجویان دانشگاه فنی و مهندسی بوئین زهرا اظهار کرد : یکی از سرویس های دانشگاه فنی و مهندسی به همراه دو دستگاه دیگر با ظرفیت 40 دانشجو ساعت 30/7 صبح از تهران به سمت بوئین زهرا حرکت می کند  که در نزدیکی روستای جهان آباد از بخش مرکزی شهرستان بوئین زهرا دچار حادثه جزئی می گردد

وی در خصوص حادثه افزود :  در مجاورت روستای جهان آباد خودروی پرایدی که راننده آن خانمی بود از شانه خاکی وارد جاده اصلی می شود که اتوبوس اول از سمت راست سواری شخصی عبور کرده و راننده، اتوبوس را کنترل کرده و بدون هیچگونه حادثه ای به مسیر ادامه می دهد.

لشگری خاطرنشان  کرد: اتوبوس دوم  از سمت چپ به گل گیر خودروی پراید برخورد کرده و به خاکی منحرف می شود که با کنترل خوب اتوبوس توسط راننده، این حادثه هیچگونه خسارت جانی به دنبال نداشته است و تنها یکی از دانشجویان دختر به دلیل استرس ناشی از این اتفاق دچار سردرد شده بود که سرپایی درمان می شود.

مسئول روابط عمومی دانشگاه بوئین زهرا تصریح ساخت :  اتوبوس پس از توقف کوتاه و عادی شدن شرایط به مسیر خود به سمت دانشگاه فنی و مهندسی ادامه می دهد و دانشجویان نیز با حضور در دانشگاه و  اتمام امتحانات خود مجدد به محل سکونت خود در تهران بر گشتند.



لشگری تأکید کرد: برای اتوبوس سوم دانشگاه هم هیچگونه حادثه ای رخ ندارد و بدون هیچگونه مشکلی به مسیر خود ادامه داد.

 این مقام مسئول تاکید کرد :  متأسفانه خبری نادرست در خصوص وقوع حادثه برای اتوبوس دانشجویان دانشگاه فنی و مهندسی بوئین زهرا به دلیل مشکل فنی در برخی رسانه ها و سایت ها منتشر شده که علت این حادثه نقص فنی نبوده است.

وی خاطر نشان کرد: بر خلاف برخی اخبار نادرستی که علت این حادثه را نقص فنی اتوبوس اعلام کرده بودند بر اساس گواهی پلیس راهنمایی و رانندگی، راننده خودروی پراید کاملا مقصر این حادثه بود که از رسانه ها خواهشمندیم اطلاع رسانی صحیح در این خصوص داشته باشند.

 مسئول روابط عمومی دانشگاه فنی بوئین زهرا یادآور شد: ما در این دانشگاه ۲۰ دستگاه اتوبوس داریم که در دست پیمانکار است و خوشبختانه مشکلی هم در این خصوص وجود ندارد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۲۳
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی