باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


ابهام وسوال جدی در خصوص پیامد های احتمالی حضور علیرضا خزائلی در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین



شنیده شده برخی مدیران استان با دخالت های غیر مرتبط در حوزه مسئولیت و ماموریت خود ، در تلاش هستند که علیرضا خزائلی معاونت سابق برنامه ریزی و توسعه شهرداری قزوین و عضو هیات مدیره سازمان نوسازی و بهسازی فعلی  شهرداری قزوین و .... را برای سرپرستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین معرفی کنند.

 قبل از این نیز شایعاتی در خصوص احتمال حضور یکی دیگر از نیرو های  مجموعه شهرداری قزوین در کل اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین به گوش می رسید.

یادآور می گردد که پیش از بازداشت حضرتی و معاونین  اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین اختلافات و بگو مگو های تند و زیادی بین مدیریت شهری قزوین و مدیر کل اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین وجود داشت  که حتی عبدالمحمد زاهدی استاندار آرام استان  را مجبور به واکنش تند کرد.

استاندار استان قزوین با ابراز نگرانی و ناراحتی از ادامه بگومگو های رسانه ی مدیریت شهری قزوین و مدیریت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین از آنان خواسته بود که اختلاف نظر و مشکلات خود را در جلسات  کارشناسی و آرام   پیگیری و حل و فصل کنند.




حال باید منتظر ماند و دید که  با وجود اختلاف نظرات شدید کارشناسی و تخصصی  بین مدیریت شهری شهر قزوین و اداره کل  میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان  ، امکان حضور یکی از مدیران شهرداری قزوین در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین  وجود خواهد داشت؛ یا خیر ؟

بهر حال سئوال و دغه دغه ای که افکار عمومی و بخصوص دلسوزان و علاقمندان به حوزه تاریخ و تمدن  استان را در این روز ها به خود مشغول ساخته ، این است ؛ که با حضور یکی از مدیران شهری در راس اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین وضعییت و سرانجام نگاه های کارشناسی و استقلال این سازمان مهم در موضوعات تخصصی در حوزه میراث فرهنگی به کجا خواهد رسید؟!!! و آیا با   انتخاب خزائلی که حتی یک روز سابقه و تجربه مدیریت و حضوردر  اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین را ندارد ،  مدیریت شهری  قزوین را  پیروز و فاتح  بگومگو های ماه های گذشته  با مدیریت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین قلمداد کرد.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۲۴
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی