باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
استقلال کشور با حمایت از تولیدات داخلی حفظ می شود

قزوین- نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط فعلی که دشمنان با جنگ اقتصادی درصدد ضربه زدن به کشورمان هستند باید با تولید داخلی توطئه آنان را خنثی کرد.

 روح الله بابایی صالح در آئین تجلیل از تولید کنندگان برتر شهرستان بوئین زهرا  که با حضور فاطمه خمسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، حجت السلام رضوانی امام جمعه بوئین زهرا و علی رحمانی فرماندار بوئین زهرا برگزارشد، اظهار کرد: با استقلال فکری و اقتصادی می توانیم درمقابل دشمنان ایستادگی کنیم.

نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی از خدمات و تلاش های  جهاد کشاورزی  در رونق این بخش قدردانی کرد.

بابایی صالح افزود : با انتقال آب از طریق سیستم های نوین به مزرعه می توان در مدیریت  منابع اب صرفه جویی کرد.

نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس گفت: با توجه به کمبود منابع آبی و افت سفره های زیر زمینی در شهرستان بویین زهرا  بایستی بر مصرف منابع آبی مدیریت  کرد.

بابایی صالح گفت: دشت قزوین قطب کشاورزی است و اگر بستر سرمایه گذاری مناسبی در این زمینه صورت گیرد به دستاوردهای خوبی خواهیم رسید.

وی افزود: یکی از راههای استقلال کشور تکیه بر تولید داخلی  بویژه تولیدات کشاورزی است که با تلاش بهره برداران حاصل می شود.

به گفته نماینده بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی با توجه به توطئه دشمنان علیه کشور باید با وحدت و همدلی در مقابل توطئه دشمنان ایستادگی کرد.

مهر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۲۴
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی