باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

اینانلو رئیس شورای اسلامی شهر آبگرم خبر داد:

انتخاب   جواد خلج طایفه به عنوان شهردار جدید آبگرم 




اصغراینانلو رئیس شورای اسلامی شهر آبگرم در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار ما با اشاره به انتخاب و معارفه مهندس فرشاد محمد حسینی شهردار سابق آبگرم به عنوان شهردارجدید  آبیک گفت : محمد حسینی پس از چند سال سکانداری شهرداری آبگرم از سوی اعضای شورای اسلامی شهر آبیک به عنوان شهردار جدید آبیک انتخاب شد که معارفه وی در هفته گذشته نیزانجام شد.

وی ادامه ادامه  داد : اعضای شورای اسلامی آبگرم بلافاصله پس از خداحافظی محمد حسینی یکی از کارکنان شهرداری آبگرم  را به عنوان سرپرست انتخاب کردند تا در فرصت مناسب گزینه مورد نظر را برای شهرداری آبگرم انتخاب کنند.

اینانلو سپس از اعلام آمادگی 15 گزینه برای پست شهرداری آبگرم خبرداد و خاطرنشا ن کرد : اعضای شورای اسلامی شهر آبگرم پس از دریافت برنامه های گزینه های مورد نظر و بررسی دقیق آنها ، ضمن احترام و تشکر از اعلام آمادگی تمامی عزیزان با رای قاطع و کامل مهندس جواد خلج طایفه را که از تخصص و تجربه خوب در چند شهرداری برخودار است را  به عنوان گزینه مورد نظر خود انتخاب کردند.

 رئیس شورای اسلامی شهر آبگرم تصریح ساخت : صورتجلسه انتخاب مهندس خلج طایفه به عنوان شهردار جدید آبگرم در روز سه شنبه 25 دی ماه جهت  سیر مراحل قانونی ابلاغ حکم به استانداری قزوین ارسال و تحویل گردیده است

وی افزود : امیدواریم که روند و فراینده انتخاب شهردار جدید آبگرم در زمان کوتاهی انجام پذیرد تا خلج طایفه شهردار جدید که از انگیزه لازم برای خدمت رسانی به شهروندان آبگرم برخودار است؛  فعالیت رسمی خود را آغاز کند.

یادآور می گردد که مهندس جواد خلج طایفه در حال حاضر شهردار شهر شال است و تجربه شهرداری شهر بوئین زهرا را نیز به همراه دارد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۲۵
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی