باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

فرماندار شهرستان البرز گفت: تخلفات دو عضو شورای شهر الوند از شهرهای شهرستان البرز مربوط به سال گذشته بوده و پیگیری‌ها و اقدامات قضایی دراین زمینه صورت گرفته است.

رضا گروسی  با اشاره به موضوع مطروحه از سوی امام جمعه الوند مبنی بر فساد مالی عضو شورای شهر الوند از شهرهای شهرستان البرز اظهار کرد: فعالیت این عضو شورای شهر الوند مربوط به دوره چهارم شورای شهر بوده که تا رأی وی صادر شود، با دوره پنجم شورای شهر مواجه شدیم.

وی افزود: یک هفته پس از حضور بنده در فرمانداری شهرستان البرز در اردیبهشت‌ماه امسال، با دستور دستگاه قضایی شهرستان و پس از صدور رأی دستگاه قضایی، این عضو شورای شهر عزل شد و نفر علی‌البدل معرفی و جایگزین شورای قبلی شد.

فرماندار شهرستان البرز ادامه داد: عضو دیگر شورای شهر الوند که بحث اخلاقی در خصوص ایشان مطرح شده، مربوط به سال گذشته است که دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و قضایی در این زمینه ورود پیدا کرده بودند تا اینکه روند پرونده قضایی ایشان منجر به رأی شد.

تخلف 2 عضو شورای شهر مربوط به سال گذشته بوده است

گروسی اضافه کرد: موضوع مربوط به دو عضو شورای شهر الوند که در خطبه‌های نماز جمعه به آن اشاره شده، مربوط به سال گذشته بوده و مردم از این موضوع مطلع بودند و بیان تکرار این مسائل جای تعجب دارد و نباید به این نحو مسائل بیان می‌شد.

وی خاطرنشان کرد: مردم مگر کم مشکل و دغدغه دارند و کم اخبار بد می‌شنوند.

جوادی بازخرید نکرده است

فرماندار شهرستان البرز در خصوص ماندن یا رفتن جوادی شهردار الوند از شهرهای شهرستان البرز و انتشار مطالب ضد و نقیض در فضای مجازی و رسانه‌ای استان قزوین، توضیح داد: کسی جز قانون نمی‌تواند در این خصوص نظر دهد و از سویی مصاحبه‌ها و ورود افراد غیرمرتبط به موضوع شهردار الوند که می‌خواستند از فضای سیاسی بحث مذکور سوء استفاده کنند روند رسیدگی به پرونده شهردار را هم از مسیر اصلی دور می‌کرد و هم روند رسیدگی را طولانی می‌کرد.

گروسی افزود: جوادی شهردار الوند، بازخرید نکرده و تخلفی در حوزه مدیریت شهری مرتکب نشده و مانند هر مدیری به روند مدیریت ایشان نقد وارد است، همانگونه که بر عملکرد بنده نیز نقد وارد است.

وی ادامه داد: طبق ادله، مدارک و مستنداتی که داریم و هم مدارکی که در گذشته وجود داشته و از جاهای دیگر أخذ کرده‌ایم شهردار الوند بازخرید نیست و بازخریدی ایشان صحت ندارد.

این مسئول اضافه کرد: اگر شهردار الوند بخواهد از مجموعه مدیریت شهری منفک شود و در حوزه مدیریت شهری نباشد بنا به تشخیص شخص ایشان است و موضوع بازخریدی و تخلف ایشان مطرح نیست؛ گرچه ممکن است در آینده نزدیک شاهد تحولاتی در حوزه مدیریت شهری الوند باشیم.

فرماندار شهرستان البرز خاطرنشان کرد: رفتن شهردار الوند بنا به تشخیص و تصمیم شخصی ایشان خواهد بود و مردم باید بدانند فشار افراد و اشخاص سیاسی و گروه‌ها و جریانات سیاسی دلیل رفتن ایشان از مدیریت شهری نخواهد بود که شاید تصمیم بگیرند در مدیریت شهری الوند نباشند و شاید پست مدیریتی دیگری أخذ کنند.

عملکرد دستگاه‌های نظارتی قابل دفاع است

گروسی بیان کرد: در حوزه مدیریت شهری الوند و سایر شهرداری‌ها شهرستان البرز دقیقا مباحث نظارتی پیاده شده و به طور جدی عملکرد قابل دفاعی است.

وی افزود: مهم‌ترین نکته در خصوص مدیریت حوزه شهر الوند پرهیز از تخلفات مالی بوده و حتی شناسایی پرونده‌های تخلفات مالی در مواقعی بسیار نادر داریم  و در حال حاضر پرونده‌ای  ندیده‌ام حوزه‌های مالی که کسی تخلف کند و مبلغ به بیت‌المال یا بودجه‌های عمومی عودت داده شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان البرز عملکرد دستگاه‌های نظارتی این شهرستان را قابل قبول و دفاع ذکر و اضافه کرد: سازمان بازرسی در شهرداری‌ها و شهرک صنعتی البرز مستقر بوده و موشکافانه و به طور جزئی، موضوعات مختلف را بررسی می‌کند.

گروسی خاطرنشان کرد: امام جمعه شهر الوند پدر معنوی این شهر بوده و به هر نکته‌ای که اشاره کنند به دیده منت گذاشته و توجه می‌کنیم و سعی می‌کنیم به عنوان بزرگتر که راهبردهای معنوی ارائه می‌دهد، از فرمایشات ایشان استفاده کنیم.

شهرستان البرز با مرکزیت شهر الوند در 15 کیلومتری شهر قزوین قرار دارد.

ایلنا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۲۶
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی