باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


امام جمعه الوند با اشاره به مشکلات اداری موجود در این شهر
تحمل سوء استفاده از آبروی نظام را نداریم
حجت‌الاسلام مهدوی با اشاره به مشکلات اداری در شهر الوند و همچنین شهرصنعتی البرز گفت: تحمل سوء‌استفاده از آبروی نظام را نداریم و حقایق را هرچند تلخ بیان خواهیم کرد.

حجت الاسلام مسعود مهدوی امام جمعه الوند در خطبه های این هفته ی شهر اظهار کرد: همه‌ی شما نمازگزاران را به تقوای الهی دعوت می کنم وامیدوارم خداوند متعال اعتقاد و ایمان را به ما ارزانی دارد.

وی با اشاره به  پیش رو داشتن شهادت حضرت فاطمه‌زهرا(س) ضمن درخواست از حضور پر رنگ مردم در مراسمات عزاداری آن حضرت گفت: امسال هیئت‎های مذهبی پر رنگ‌تر از سال های گذشته فعالیت کنند.

وی یادآور شد:  یکی از مهمترین الگوهای حضرت زهرا (س) برای آقایان و بانوان مبارزه سیاسی با ظلم و دفاع از ولایت است که لازم است مدنظر قرار گیرد.

مهدوی ادامه داد: در آستانه ی چهل سالگی انقلاب قرار داریم که طبق فرمایش امام(ره) انقلاب اسلامی تحفه‌ای است که خدای تبارک و تعالی برای ما ارزانی داشت.

 

تفکر حذف شعار مرگ بر آمریکا تفکری ساده لوحانه است

امام جمعه الوند اظهار کرد: برخی در حال شک پراکنی در کشور هستند و اعلام می کنند که  اگر ما شعار مرگ بر آمریکا و حمایت از ملت های مظلوم جهان، انرژی هسته ای و توان موشکی را کنار بگذاریم آمریکا هم از ما دست می کشد اما چنین تفکری ساده‌لوحانه است.

وی تاکید کرد:  هر چقدر ما در برابر دشمنان سر خم کنیم آنها بیشتر بر ما فشار خواهند آورد چرا که روحیه برتری جویانه، استعماری و استکباری در آن ها وجود دارد.

 

حقایق را باید گفت حتی اگر تلخ باشد

حجت الاسلام مهدوی ضمن قدردانی از مردم عزیزی که در هفته گذشته با حضور در دفتر،  تماس های تلفنی و فضای مجازی نسبت به خطبه‌ها  ابراز لطف داشتند اظهار کرد: عزیزان اگر موردی حق است باید گفته شود اگر چه تلخ باشد چرا که ما مدیون انقلاب و خون شهدا هستیم و باید واقعیت ها را  بگوییم.

وی تاکید کرد: ما برای مبارزه با اشرافیگری و رانت‌ها با طاغوت مبارزه کردیم بنابراین، این مسائل نباید در جامعه فعلی وجود داشته باشد.

 

ما تحمل سوء استفاده از آبروی نظام را نداریم

امام جمعه اضافه کرد: مردم ما آگاه هستند و نمی توانند چشمانشان را ببندند ما انقلاب کردیم تا این مدل سواستفاده ها و مفاسد نباشد و نمیتوانیم تحمل کنیم یک عده قلیل با آبروی نظام و انقلاب بازی کنند.

وی تصریح کرد: شهر صنعتی البرز یکی از ثروتمندترین بنگاه‌های اقتصادی در کشور بوده است ولی مورد سوءاستفاده قرار گرفته است و چرا باید امروز به این وضعیت دچار شود؟

وی با بیان اینکه پیش از آمدن  به الوند  تصور دیگری از این شهر داشتم گفت: الان می بینیم که برخلاف تصورم این شهر با مشکلات فراوانی مواجه است.

وی اعلام کرد:  بعضی از دوستان مطلع اعلام می کنند که روزی این شهر جزء ثروتمندترین شهرداری‌های کشور بوده  اما الان از مشکل بیمارستان نیمه کاره رها شده تا هکتارها زمین کشاورزی تغییر کاربری داده شده و از بین رفته که فقط بخشی از مشکلات این شهر است را شاهد هستیم.

وی ادامه داد: این زمین های کشاورزی اطراف این شهر به بهانه‌های مختلف تغییر کاربری داده شده است که باید مورد توجه قرار گیرد.

 



آقای استاندار علت عضویت ۳ نفر از حوزه ی استانداری در شرکت شهرصنعتی چیست؟

وی خطاب به استاندار تصریح کرد: جناب آقای زاهدی چرا باید سه کارمند استانداری عضو هیات مدیره شرکت شهر صنعتی البرز باشند؟

وی اضافه کرد: فرماندار نیز عضو هیئت مدیره شرکت شهر صنعتی البرز است و  من  قانونی بودن و یا غیر قانونی بودن عضویت وی را نمیدانم اما چرا با حضور خود باعث سوءظن می‌شوید؟

مهدوی تاکید کرد: فرمانداری که در هیئت شرکت شهر صنعتی البرز باشد چگونه می تواند بر مجموعه شهر نظارت درستی داشته باشد؟ البته ما نمیخواهیم به کسی تهمت بزنیم اما شما چرا خود را در مظان اتهام قرار می دهید.

وی عنوان کرد: انتخابات مجلس نزدیک است و احتمال سوءاستفاده از این بنگاه‌های اقتصادی وجود دارد پس توجه لارم در این زمینه شود.

 

چرا هیئت مدیره شرکت شهرصنعتی از بستگان شورا است؟

وی عنوان کرد: چرا شورای شهر ما فامیل های خودشان را وارد شرکت های شهر صنعتی البرز کرده اند در حالی که مردم نمی‌توانند چشم خود را ببندند.

امام جمعه الوند خاطر نشان کرد: از قوه قضاییه خواهش میکنم نسبت به مسائل الوند دقت نظر داشته باشد البته از زحمات آن ها و نیروهای امنیتی تشکر می کنم.

وی اضافه کرد: برای دستگیری 2 نفر اعضای شورا تشکر می کنم. البته مردم می توانند گرانی‌ها و مشکلات را تحمل کنند اما سوءاستفاده‌هایی که در این شهر رخ می دهد را تحمل نخواهیم کرد.

 

تابع قانون در خصوص رفتن و یا ماندن شهردار هستیم

مهدوی اعلام کرد: در مورد شهردار ما تابع قانون هستیم و اگر قانون می گوید که ایشان بماند، بماند و اگر قانون میگوید برود شهردار باید قبول کند و برود چرا که  با کسی تعارفی نداریم.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه در زمان فرماندار پیشین البرز در ارتباط با انتزاع نصرت آباد اقدامات خلاف قانون صورت گرفته است گفت: نماینده مردم البرز در مجلس شورای اسلامی نیز غیر قانونی بودن آن را تایید کرده است.

 مهدوی اضافه کرد:  تخلف صورت گرفته به این ترتیب بوده که  در جایی که اصلا کد انتخاباتی وجود  نداشته با کد انتخاباتی باطل شده متعلق به یک روستای دیگر، انتخابات برگزار کرده اند تا فقط برخی افراد بتوانند به شورای شهر الوند راه پیدا کنند.

 

فرماندار سابق باید مجازات شود

وی عنوان کرد: فرماندار سابق دچار تخلف شده است بنابراین باید مجازات شود نه اینکه ارتقا داده شود.

امام جمعه الوند تاکید کرد: از استاندار خواهش میکنم هر چه سریعتر نسبت به تعیین تکلیف وضعیت نصرت آباد تصمیمی اتخاذ شود.

وی اعلام کرد:  از فرماندار درخواست دارم از عضویت هیئت مدیره شرکت شهر صنعتی البرز استعفا دهد تا مردم شهر به این یقین برسند شما دنبال منافع اقتصادی نیستید.

مهدوی بیان کرد: نیروهای استانداری باید از عضویت هیئت مدیره این شرکت خارج شوند.

وی اضافه کرد: مشکلات این شهر واقعا زیاد است و ما تا وقتی که اینجا باشیم سخنگوی مردم خواهیم بود و پیگیر مشکلات آن‌ها هستیم.

مهدوی تصریح کرد: چرا باید تنها بیمارستان شهر تعطیل شود و بیمارستانی هم که در حال ساخت بود تغییر کاربری داده شود؟

امام جمعه الوند در پایان گفت: اگر بیمارستان رحیمیان بخواهد تعطیل شود باید زمین شهرداری و تمام سرمایه ها بازگردانده شود جرا که این شهر بنگاه اجاره‌ای نیست و به بیمارستان نیاز دارد.

فارس

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۲۸
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۱)

۲۹ دی ۹۷ ، ۱۰:۴۴ مدافع ولایت
باسلام درخصوص بیانات انقلابی وارزشمند امام جمعه انقلابی صادق حاج آقا مهدوی چند نکته  عرض نمایم اول:شکی نیست در مباحث هیئت مدیره تخلف اتفاق افتاده انتصاب ریس دفتر استاندار   که خودش مدیر دفتر استاندار است وفلاح کارشناس شوراهای استانداری شوهرخواهر ریس صورت  ومرادی مدیرکل بازنشسته استانداری غیر قانونی است اما وجود فرماندار در هیئت مدیره امری است ولی رویه گذشته  بووده است لیکن زیبنده بود دفتر شهری استانداری ومعاون محترمعمرانز استانداری خود هیئتی ناظر برامور شرکت شهر صنعتی می کردند تا این شبهات پیش نیاید نکته  دوم :شایسته است استاندارمحترم  در خصوص شهردار وفق قانون ومقررات عمل نماید سوم  دستگاه قضایی وبازرسی وهیئت نظارت برعملکرد نمایندگان به قضایای الوند به صورت جد ورود نمایند چرا که که در مررررررررررردم این مطرح است که شهرداری و شرکت شهرصنعتی غنیمت وغنائم است در دید بعضی نمایندگان  پنجم باید بازرسی استانداری حراست آن از سوی نهادهای بالادستی وقضایی به شدت برخورد شوووووود که چرا ورود به این مسائل نکردند جا دارد    بازرسی استان ودادستان استان با اژدهای هفت سرررررررر فساد   در الوند وخامیانشان برخورد جدی کنند   

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی