باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

نادری بخشدار مرکزی شهرستان بوئین زهرا:

همزمان با دهه فجر 63 پروژه با بیش از 22 میلیارد تومان اعتبار در بخش مرکزی افتتاح می گردد.

 

بخشدار مرکزی شهرستان بوئین زهرا گفت : درمجموع میزان اعتبارات 62 پروژه های دهه فجر بخش مرکزی شهرستان بوئین زهرا نزدیک به 23 میلیارتومان است که انشااله این پروژه ها با حضور مسئولان استان و شهرستان به بهره برداری خواهد رسید.

مهندس امیر نادری بخشدار مرکزی شهرستان بوئین زهرا در گفتگو با ولی اله حسین زاده خبرنگار ما ضمن تبریک چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت : عدد چهل در فرهنگ ما یعنی مرحله ای پختگی و رشد کامل است لذا  نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران علی رغم تمامی توطئه های دشمنان با عزت و سربلندی به مرحله ای از حیات خود رسیده است که حتی تند بادهای حوادث نیز گزندی به درخت تنومند و پربارانقلاب وارد نخواهد ساخت.

 وی ادامه داد: امروز در حالی  وارد چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی شده ایم که نظام جمهوری اسلامی با رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری و حمایت و همراهی همیشگی مردم به فصل دیگری از شکوفایی ، پویایی و عزت و سربلندی دست یافته است.

نادری با بیان اینکه  دستاورد های انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست افزود :  بدون تردید اگر بخواهیم دستاورد های انقلاب را در تمامی ابعاد مورد بررسی قراردهیم همه ما به وجود چنین نظامی افتخار خواهیم کرد.   

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در بخش مرکزی شهرستان بوئین زهرا خاطرنشان کرد : با بررسی منصفانه و دقیق  متوجه می شویم که با توجه به حجم خدمات و فعالیت های  که از بدو انقلاب تاکنون در روستاهای بخش مرکزی انجام شده است ؛ سیما و منظر روستاها  نسبت به قبل از انقلاب دگرگون شده است.

 وی ادامه اد: امروز به برکت انقلاب اسلامی تمامی روستا های بخش مرکزی از زیر ساخت های لازم برخودار شد ه اند.

بخشدار مرکزی بوئین زهرا سپس اهتمام مسئولان در تمامی قوا بخصوص دولتمردان را در رفع مشکلات باقی مانده مردم دانست و گفت : البته طبیعی است که همچنان مردم ما در بخش های مختلف دارای مشکلات و کاستی های هستند اما جهت گیری و دغه دغه مسئولان و نظا م فراهم نمودن شرایط بهتر زندگی برای مردم است و در همین راستا در شش سال گذشته در دولت تدبیر و امید خدمات و فعالیت های گسترده ای در روستا های بخش مرکزی صورت گرفته است.

نادری سپس از بهره بردری62 پروژه عمرانی و خدماتی و ...  همزمان با دهه فجر در بخش مرکزی خبر داد و تصریح ساخت: از 62 پروژه آماده بهره برداری 38 پروژه با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد ریال مربوط به حوزه دهیاری ها است.

وی یادآورشد:درمجموع میزان اعتبارات پروژه های دهه فجر بخش مرکزی شهرستان بوئین زهرا نزدیک به 23 میلیارتومان است که انشااله این پروژه ها با حضور مسئولان استان و شهرستان به بهره برداری خواهد رسید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۱۲
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی