باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

شعبان‌‌نژاد تأکید کرد؛

نقش دانشگاه آزاد در تبدیل ایران بعد از انقلاب به قطب علمی منطقه

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان گفت: ایران بعد از انقلاب اسلامی به قطب علمی منطقه تبدیل شده و دانشگاه آزاد نقش بسزایی در کسب این موفقیت داشته است.

رضا شعبان‌نژاد سرپرست دانشگاه‌های آزاد اسلامی ناحیه جنوب و غرب استان قزوین در دیدار با فرماندار جدید تاکستان اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی به برکت نظام و انقلاب اسلامی و در راستای توسعه علم و دانش راه‌اندازی شده است.

وی با بیان فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در آستانه چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران قرار داریم، انقلابی که موجب شد، امروز ایران به یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین کشورهای منطقه و جهان در زمینه‌های مختلف علمی و پژوهشی مبدل شود و خدای بزرگ را شاکریم که دانشگاه آزاد اسلامی هم نقش بسزایی در این موفقیت داشته است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان افزود: واحد تاکستان از سال ۶۶ راه‌اندازی شده و تاکنون جوانان بسیاری در رشته‌های مختلف از این واحد دانشگاهی فارغ‌التحصیل و در بدنه مدیریتی کشور، استان و شهرستان مشغول به‌کار شده‌اند.

رضا طاهری فرماندار جدید شهرستان تاکستان نیز با بیان اینکه خود نیز دانش‌آموخته واحد تاکستان در مقاطع کارشناسی و کارشناسی‌ارشد است اظهار کرد: بدون شک نقش دانشگاه آزاد اسلامی در گسترش فضای علمی و آموزشی کشور بر کسی پوشیده نیست.

وی افزود: با تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی در تاکستان جوانان این منطقه به سمت تحصیل و فراگیری علم سوق داده شدند و این امر موجب ارتقای سطح علمی شهرستان شد.

طاهری خاطرنشان کرد: وجود رشته‌های مهم و جذابی مانند مهندسی مکانیک، عمران، حقوق و سایر رشته‌ها در این واحد دانشگاهی و راه‌اندازی کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های مدرن بیانگر بزرگ بودن و اهمیت این واحد دانشگاهی در سطح استان و حتی کشور است.

وی یادآور شد: وظیفه همه مسئولان شهرستان و استانی این است که در رفع مشکلات این واحد دانشگاهی پیش‌قدم شده و نگذاریم نخستین واحد دانشگاه آزاد اسلامی در استان قزوین با مشکلات بیشتری روبرو شود و البته این مشکلات خاص واحد تاکستان نبوده و اقداماتی که بعد از روی کار آمدن تیم مدیریتی جدید در رأس دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین واحد تاکستان انجام‌شده، بسیاری از واحدهای دانشگاه آزاد را از بحران خارج کرده است.

آنا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۱۸
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی