باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر اینکه یکی از خیرات کثیر وجود حضرت زهرا(س) انقلاب اسلامی ملت ایران بود، گفت: مشکلات و تنگناهای مسائل مردم و مستضعفینی که نور چشم امام بودند را می دانم. دشواری بیکاری برای جوانان عزیز فاقد کار آبرومند را با همه وجود حس می کنم. این وضعیت پیامی برای مسئولان دارد. امروز بیش از دهه 60 نیاز به کار جهادی داریم. امروز بیش از دوران دفاع مقدس نیاز به ایثار و فداکاری داریم.

حجت الاسلام والمسلمین مجید انصاری در مراسم شب شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در حرم مطهر امام خمینی، با تاکید بر مقام عصمت حضرت زهرا(س) گفت: در اربعین انقلاب توصیه می کنم که مسئولان کشور لااقل سالی یک بار وصیت نامه امام را به عنوان منشور آزادی، استقلال، انسانیت خداپرستی بخوانند. این وصیت نامه سند استقلال و آزادی این ملت است. امام در آغاز این وصیت نامه می فرماید ما مفتخریم که صحیفه فاطمیه از  آن ما است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه حضرت فاطمه(س) مصداق اتم سوره کوثر است، افزود: یکی از خیرات کثیر وجود حضرت زهرا(س) انقلاب اسلامی ملت ایران بود. رهبر این انقلاب فرزند زهرا بود؛ فرزندی که بعد از غیبت کبرای امام زمان(عج) تا امروز هیچ رهبری به جامعیت، بزرگی روح و اثرگذاری او نیامده است.

وی یادآور شد: چهل سال پیش، در چنین روزهایی، قبل غوغایی در ایران بود و جهان توسط فرزند زهرا(س) به حرکت درآمده بود. زمانی که در دنیای شرق به نوعی و دنیای غرب به نوعی دین به حاشیه فرورفته بود و احکام قرآن و فقه و اهل بیت مهجور بودند  استعمار خارجی عزت و شوکت ملت ایران را لگدکوب کرده بودند و زندان ها مالامال از مبارزین و علماء بود. روزگاری که هاشمی و هاشمی ها، طالقانی و مطهری ها و بزرگان دانشگاه در زیر شکنجه جان می دادند.

انصاری با اشاره به اینکه با آمدن امام کوثری از کوثر زهرا(س) جوشید، ادامه داد: انقلاب اسلامی به نام فاطمه(س) ثبت شده است. انقلاب ما فاطمی(س)، علوی(ع) و حسینی(ع) بود. ما در پرتو مجالس فرزند زهرا، یعنی عاشورا و محرم پیروز شدیم. ما در پرتو فرمان فقیهی از فرزندان زهرا(س) انقلاب کردیم و خداوند هم نصرتش را بر زهرائیان ایران نازل کرد. پیروزی انقلاب پاداش شایسته خدا به ملتی بود که متحدانه از جان گذشتند.

وی اظهار داشت: با پیروزی انقلاب فراز و نشیب ها آمد و دشمن جنگ و تحریم را بر ما تحمیل کرد. این مادران به پیروی از زینب کبری مقاومت کردند. این به معنای زنده بودن روح فاطمه(س) در جامعه ما است. من یقین دارم انقلاب اسلامی بعد از 1400 سال مرهمی بر زخم فاطمه بود. امروز ما میراثدار خوب فاطمه(س) و درد دل علی(ع)  و میراثدار خون دل امام و شکنجه های مبارزین و خون شهدا هستیم. این میراث گران سنگ را همچنان باید پاس بداریم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تأکید کرد: مشکلات و تنگناهای مسائل مردم و مستضعفینی که نور چشم امام بودند را می دانم. دشواری بیکاری برای جوانان عزیز فاقد کار آبرومند را با همه وجود حس می کنم. این وضعیت پیامی برای مسئولان دارد. امروز بیش از دهه 60 نیاز به کار جهادی داریم. امروز بیش از دوران دفاع مقدس نیاز به ایثار و فداکاری داریم. امروز دشمنان انقلاب با ابزاری دیگر به میدان آمده اند و در فضای مجازی امید و اعتماد مردم را نشانه گرفته اند. آنها می خواهند اعتماد مردم به نظام را بگیرند و متأسفانه عده ای هم دانسته یا ندانسته سربازان پیاده نظام آنان شده اند.

وی افزود: وظیفه سنگین مسئولان است که تا جایی که می توانند باری از دوش مردم بردارند، هزینه های اضافه ادارات را قطع کنند و فساد را با همه دستگاه نظام نابود کنند. هر کجا فساد هست، حرکت بر خلاف مکتب فاطمی است. انقلاب ما انقلاب عدالت، اخلاق، محبت، اخلاص و انصاف بود. نباید به کسی فحش دهند؛ نباید شخصیت و آبروی افراد به راحتی در فضای مجازی لکه دار شود و نباید بزرگان ما، چه آنهایی که در میان ما هستند و چه آنهایی که در قید حیات نیستند، آماج کینه ها و تهمت ها شوند. رمز پیروزی ملت ما وحدت بود و وحدت باید حفظ شود.

انصاری با تأکید بر اینکه ما باید از این پیچ تند خطرناک عبور کنیم، گفت: انشالله روز 22 بهمن حضور گسترده مردم ایران، علی رغم انتقادات و اعتراضات به حقی که دارند، پاسخ کوبنده ای به بدخواهان ما خواهد بود. امواج انقلاب ما آفاق جهان اسلام را روشن کرده است. همه می دانند که انقلاب اسلامی چه تأثیری بر بیداری جهان اسلام داشته است.

جماران

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۲۰
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۱)

۲۰ بهمن ۹۷ ، ۱۰:۲۸ علی زیرایی
احسنت موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی