باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

 

 

همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین(س) با عنوان روز مادران و همسران شهداء :

رئیس و معاونین دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا و شال با خانواده شهدا دیدار کردند


 

 

به گزارش خبرنگار ما دکتر رضا شعبان نژاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا ، دکتر پوررضا رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شال به همراه حجت الا اسلام و المسلمین نفری رییس دفترنهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا به همراه معاونین این واحد و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بوئین زهرا با حضور در شهر بوئین زهرا و شال با خانواده های تعدادی از شهدا دیدار و گفتگو کردند .

در این دیدار که در فضای معنوی و صمیمی برگزار شد دکتر شعبان نژاد رییس دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا ضمن تجلیل و تکریم از صبر و استقامت خانواده معظم شهداء اظهار کرد : تمامی خانواده  های معظم شهداء با صبر و استقامت زینب گونه  خود  ادامه دهند راه و آرمان بلند  شهداء بوده اند.



وی تصریح کرد : بدون تردید   امنیت و آرامش امروز کشور را مدیون و مرهون خون شهداء و صبر و استقامت خانواده معظم شهداء هستیم .

شعبان نژاد سپس  با اشاره به جایگاه بلند و رفیع خانواد ه ها ی معظم شهدا گفت : بدون تردید صبر و استقامت خانوده های شهداء ادامه راه حضرت زینب است که با صبر و استقامت اهداف بلند شهداء را برای جامعه تشریح و بازگوکردند .

سرپرست واحدهای جنوب و غرب استان قزوین با یادآوری نامگذاری سالروز وفات حضرت ام البنین(س) با عنوان روز مادران و همسران شهدا گفت :مادران شهدا در دامان پاک خویش سربازانی دلیر برای اسلام تربیت کردند؛ سربازانی ولایت مدار و با ایمان که امروز به عنوان الگوهای شایسته ای برای جامعه هستند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا ضمن تجلیل از مقام شامخ صبر و ایثار مادران شهدا، نقش ایشان را در تربیت نیکوی فرزندان ارزنده توصیف کرد و گفت: مادران شهدا مقام والا و شایسته‌ای نزد خداوند دارند. مادران بزرگوار شهدا اسوه صبر و استقامت و طلایه دار ارزش های نورانی شهدا هستند.

شعبان نژاد اضافه کرد: مادران و همسران شهدا اسوه‌های صبر و مقاومت هستند و امنیت امروز ایران اسلامی مدیون ایثار و صبر همراه با شجاعت مادران شهدا است.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۰۱
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی