باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری: بندرخشک در استان قزوین آماده پذیرش سرمایه‌گذاران است /// 

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری در استان قزوین از راه‌اندازی هاب لجستیک در استان قزوین خبر داد و گفت: از ورود سرمایه‌گذاران در قزوین برای راه‌اندازی بندرخشک استقبال می‌کنیم.

بندرخشک در استان قزوین آماده پذیرش سرمایه‌گذاران است

مرتضی علیخانی در تشریح اقدامات حمایتی استانداری قزوین برای جذب سرمایه‌گذار اظهار کرد: دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری در تلاش است تا با مذاکره با سرمایه‌گذاران مطرح کشور، از ظرفیت این سرمایه‌گذاران در چندین پروژه بزرگ استفاده کند.

وی افزود: ایجاد مجتمع‌های گلخانه‌ای و راه‌اندازی شهرک خورشیدی در فضایی به وسعت 1 هزار هکتار از موضوعاتی است که آماده سرمایه‌گذاری است و همکاری لازم را در این زمینه با سرمایه‌گذاران خواهیم داشت.

علیخانی با بیان اینکه به دنبال راه‌اندازی هاب لجستیک و بندر خشک هستیم، عوان کرد: این بندر در فضایی به وسعت 3 هزار هکتار در حوالی بویین‌زهرا راه‌اندازی خواهد شد و یکی از بسترهای مناسب برای ورود سرمایه‌گذاران است.

وی تأکید کرد: از ورود سرمایه‌گذاران در قزوین برای راه‌اندازی بندرخشک استقبال می‌کنیم.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری اضافه کرد: برای پروژه‌های بزرگی همچون خط انتقال راه‌آهن قزوین- بویین‌زهرا- ساوه – قم ، کمربندی اتوبان قزوین – بویین‌زهرا- ساوه، همچنین مترو هشتگرد به قزوین و خط انتقال آب طالقان به قزوین و 14 شهر و 194 روستا به دنبال جذب سرمایه‌گذار هستیم و از ورود سرمایه‌گذاران در این حوزه‌ها نیز استقبال می‌کنیم.

وی تصریح کرد: در اقدامات حمایتی از سرمایه‌گذاران حاضر در استان نیز به دنبال رفع موانع تولید هستیم و در همین راستا ارتباط خوبی بین دستگاه قضا و دستگاه اجرایی استان وجود دارد و با این ارتباط بخش عمده‌ای از موانع سرمایه‌گذاران در حوزه صنعت رفع می‌شود.

علیخانی بیان کرد: یک بخش دیگر از اقدامات ما کمک به راه‌اندازی واحدهای تولیدی نیمه ساخت است و سعی میکنیم سرمایه‌گذاران جدید را به این واحدها سوق دهیم تا این واحدها نیز با ظرفیت مناسب کار خود را آغاز کنند.

وی اضافه کرد: کمک به واحدهای تولیدی که امروز به هر دلیلی فعالیت آنها متوقف شده نیز بخش دیگری از اقدامات در حوزه حمایتی است و سعی خواهیم کرد با پرداخت تسهیلات و یا استمهال بدهی آنان، موانع و مشکلات واحدهای دارای مشکل نیز رفع شود.

این مسؤول در پایان یادآور شد: اولویت اصلی استانداری قزوین و معاونت اقتصادی بر این است که هیچ واحد تولیدی تا حد امکان متوقف نشود و از این شرایط اقتصادی که برای کشور ایجاد شده تا سرحد ممکن سربلند بیرون بیاییم.

فارس

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۰۲
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی